Kansanäänestys EU-jäsenyydestä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Naiivia sinisilmäistä luottamusta Ranskan ja Saksan diktatuuriin.
Vihdoin pitää kansalle antaa tilaisuus äänestää EU;sta kuin mitata sen poliittinen suhde kansalaisiin,vai
- jättääkö - sen vuoksi,kun sitä aikoinaan ei edes tälläiseksi tarkoitettu.
Vain yhtä ongelmaa on tämänkaltainen EU,sillä näin ei voi enään jatkua pitkään : Tälläisenään !
Re:
Kansalaisaloite on kyllä tuttu. Olen ites ollut mukana levittämässä sitä Perussuomalaisille tammikuun alista alkaen. Ainakin kommunistit laittoivat etusivulleen ja itsenäisyyspuolueen sivullahan se on myös, koska tekijä on IPU:n jäsen. Ottakaa yhteyttä [email protected] jos haluatte virallisten nimien katukerääjiksi tai lisätietoja.
Re: virallinen kansalaisaloite
Kansalaisaloite on kyllä tuttu. Olen itse ollut mukana levittämässä sitä Perussuomalaisille tammikuun alusta alkaen. Ainakin kommunistit laittoivat etusivulleen ja Itsenäisyyspuolueen sivullahan se on myös, koska tekijä on IPU:n jäsen. Ottakaa yhteyttä [email protected] jos haluatte virallisten nimien katukerääjiksi tai lisätietoja.
Missä ne katukerääjät oikein piileksii? Hyvät naurut piristäisi päivää.
Re: VOITTO KOTIIN
#151: LEX LUTHOR - VOITTO KOTIIN
Tässä on noita kranaatin sirpaleita selässä ihan E: un tarpeeksi, että olokaaka hyvä.
Pidän nuo ainoat pyssyni kuitenkin kaiken varlta, jos joku tulee kuhtumatta.
näin vanhana kuitenkin piän kaiken varulla.
Eihän se minua haittaa ennää jos vanhalta yrittävät viiä jotaki ei mulla oo vietävääkään.
On sitä maalimasa kaikenlaista pöhlyä niinku tuo Kattainenki.
Ei oisi uskonu mikä siitä tuli kun oltiin samosa leivisä sen isän kanssa kouluaikaan.
Kyllä hän oli jo sillonki meleko ihtsetietonen ja jopa komenteli XX henkilöitä.
Palion olisi tuosta ihmis polosesta kerrottavvaa mutta, ku ja jos kysytään niin sittempä kerron.
Kaikki nämä hänen töppäyksensä kuitataan HYVÄVELI systeemillä.
Vai onko sanomani jälkeen jotakin järkevämpää sanomista?
Sen vaan sanon, että mitä syemmälle meemmä EU:hn sen harvepi on tuo meiän itsenäisyys.
Sinne meni soat ja sajat tuhannet ihimishenget Kataisen hornankattilaan.
MITÄS ME TYYTYMÄTTÖMÄT
Poliisi on tyytymätön, puolustusvoimat on tyytmätön, rajavalvonta on tyytymätön, suurinosa muustakin virkavallasta on tyytymätön, kansa on tyytmätön, puolet eduskunnasta on tyytymätön. Mitä tässä vielä odotetaan.
VAUHTIA
Re:
Nihkeästi nimiä kerääntyy. Homosaatioaloite keräsi yli satatuhatta päivässä. Missä mättää?
Re: Re: VÄÄRENNÖS
Kuinkahan monta nimeä niistäkin on väärennöksiä ja onkohan läheskään kaikki edes Suomen kansalaisia. Tuollainen adressi täytyisi mitätöidä välittömästi. Miettikääpä tätä, 4166 nimeä tunnissa/ 24 tuntia. Tai 8333 nimeä tunnissa/12 tuntia. En usko, tuo adressi on selvästi harhaanjohtava väärennös, jota ei missään tapauksessa saa ottaa huomioon todisteena eduskunnassa eikä muuallakaan.
Re: Äänestys EU:sta tulee
https://www.kansalaisaloite.fi sivustolla on 1.1.2013 päivätty aloite jolla on jo yli 17000 nimeä listattu. Käynnissä on siis allekirjoitusten kerääminen kansalaisaloitteeseen, jossa pyydetään eduskuntaa järjestämään kansanäänestys EU-jäsenyydestä. Jos saadaan 50 000 allekirjoitusta heinäkuun alkuun mennessä, niin eduskunnan on vähintäänkin käsiteltävä aloite ja otettava siihen kantaa. Tämä jo pakottaa keskustelemaan jäsenyyden mahdollisista hyvistä ja huonoista puolista ja kansalaisten tieto ja tietoisuus kasvavat. Linkki keräyksen sivustolle.
irti eu-sta
| This discussion has been closed. |