Kirjolohen istutuksia lisää Seinäjokeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kirjolohen istutuksia lisää Seinäjokeen!.
|
Mikko Ojala Adressin tekijä |
#117.08.2014 19:51Hyvällä asialla! |
|
| |
|
Vieras |
#218.08.2014 03:26Japanilaiset sanoivat aikoinaan,mikäli he asuisivat Suomessa,he tuottaisivat kalaa koko maailman tarpeen. |
|
| |
|
Seinäjoen vapaa-ajan Koskikalastajat |
#3 Oikealla asialla todellakin ollaan18.08.2014 16:06Ehdottomasti nimi tähän! Kasvavan kaupungin läpi kulkee näinkin kaunis joki, joka saa koko ajan huomiota enemmän. Kun aikaa kuluu "kauan" tästä eteen päin on saatu toivon mukaan jo paljon aikaan. Kuten jo ennemmin mainittu; hiljaa hyvä tuloo! Asiat ovat kuitenkin menneet eteen päin melko mukavastikkin. Kun ääni kuuluu niin myös päätöspaineet kasvavat. Tänä päivänä ei enään hävitä vaan yhteisvoimin voi saada paljonkin aikaan. Seinäjoki on kaunis ja turvallinen paikka aloittaa kalastusharrastus. Vanhempien on helppo käydä mm. Törnävällä perheen junioriporukan kanssa kokeilemassa kalastusta. Lähijoki on kotijoki, joka tarvitsee todellakin huomiota ja haluamme kaikki näyttää sen minkälaiset todelliset mahdollisuudet joessamme on. Vaikka asustamme kaupungissa tai sen lähistöllä on kalastusmahdollisuudet oivat. Uusi sukupolvi tulee ja monikaan ei ole edes päässyt kokeilemaan mato-ongintaa. Alkaako virkistyskalastus olemaan kadonnutta lajia Seinäjoen kaupunkialueella? Vastaus on: EI. Yhdessä voimme vaikuttaa ja antaa tukemme. Opastakaamme ja nauttikaa yhteisista hetkistä. Aika kuluu ja me vanhenemme... ketkä pitävät meidän jälkeen ääntä kalastuksesta? Uusi sukupolvi. Kirjolohen menestys joessa on taattua jos olosuhteet pysyvät siinä missä nyt on. Kala viihtyy ja on hyvin elinvoimaisena. Peukku pystyyn! |
|
| |
|
Pekka |
#4 100 rikki22.10.2014 17:39Hienosti on 100 allekirjoitusta ja vähän yli. (Jihuu) |
|
| |
|
Seinäjoen vapaa-ajan Koskikalastajat |
#5 Ystävät lisää nimiä tarvitaan07.01.2015 17:01Nimiä on jo listalla hienosti. :-) Kerrothan ystävällesi myös, jos hän voisi allekirjoittaa myös tämän adressin. Hienoa nähdä, että näinkin monella on halu "kehittää" Seinäjokea kalastuksen merkeissä. |
|
| |
|
Taimenmies |
#6 Taimen15.06.2015 15:58Eikö olisi paljon järkevämpää kunnostaa jokea niin että siellä pääsisi esim. taimen kutemaan. Tuntuu tyhmältä tunkea noita pullalohia (kirjolohi) joka jokeen. |
|
| |
|
jokimies |
#7 Re: Taimen14.03.2017 22:08Se on justihin näin, elintilaa vie alkuperäiseltä lajistolta. Ihme kun kirreä saa yleensä laittaa luonnonvesiin ilman sakkoa. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.