PELASTAKAA KOIRAMME!!
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the author of the petition.
Re: Oliko tällä koiralla nimeä?
#26: Just saying - Oliko tällä koiralla nimeä?
Hei! Kyllä ko. koira on rakas ihan meidän koko perheelle. Ja on koiralla tietenkin nimi. T. Adressin tekijä
Re: Mahdollinen valitusoikeus
#4: maija /Suomen Löytöeläinapu ry. - Mahdollinen valitusoikeus
Olen hieman eri mieltä kanssasi. Mielestäni tällainen adressi on yksi niitä harvoja keinoja, jolla demokraattisessa maassa VOI VAIKUTTAA asioihin.
Asiallisempaa tekstiä, kiitos!
perushuttua
Tätäkin adssia on äärettömän vaikea lukea, kun se on kirjoitettu kaikki yhteen kappaleeseen. Näin pitkän tekstin lukeminen vaatii melkoisia ponnisteluja, ja itse luovutin lukemisen ja jo rivillä 3
Ensi kerralla kunnln kappalejako niin ei hyvä adressi jää lukematta
Re: perushuttua
Re:
Kiitos kaikille tuestanne, sitä todella tarvitaan. Olen liikuttunut saamastamme tuesta. Meidän perhe on todella suruissaan koiran takia ja kaipaamme koiraa joka päivä. T. Adressin tekijä
Re:
#37: Kuika vaikeaa se voikaa olla... -
Hei! Valvontaeläinlääkäri Mirjami Mattila teki huostaanottopäätöksen ja vei meidän koiran kotoota pois. Hän ei ollenkaan kuunnellut, kun kerroimme hänelle miten paljon koiraa on hoidettu päivittäin vuosien ajan. Ja itse ainakin koin, ettei hänen kanssaan pystynyt keskustelemaan/ neuvottelemaan asiasta. T. Adressin tekijä
Re:
Hei! Koiran keuhkoissa ei ollut mitään vikaa, kun se vietiin pois kotootamme ja koira kävelikin hyvin ja se oli hyvinsyönyt. T. Adressin tekijä
Re: Re:
Tuolainen henkilö on valinut väärän ammatin jos ei pysty selittää outoa tilannetta..
Tee rikosilmoitus!
Aloita vastahyökkäys! Tee rikosilmoitus, että koira on selkeästi ilman syytä kiusaamistarkoituksessa viety. Poliisi tutkii ja ennen sitä ei mitään saa tehdä koiralle.
Yritä saada joku toinen eläinlääkäri käymään tarkastamassa koiran kunto. Hänen sanansa on painava todistusaineisto teidän puolestanne! Esimerkiksi eläinlääkäriasema Ahma, joka sijaitsee Viikissä, siellä on erittäin sydämellinen eläinlääkäripariskunta, jotka varmaankin voisivat suostua auttamaan sinua!
Kyllä minä sinua uskon! Kaikenlaisia pimeitä narsisteja tässä maassa on, jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa, ihan mitä tahansa kiusatakseen muita!
Ota yhteys myös Iltalehteen ja Iltasanomiin, Verkkomediaan, Helsingin Sanomiin. Varmasti mielellään kirjoittavat että nyt tässä maassa huostaanotetaan mielivaltaisesti jo koiriakin!
Saat julkisuutta asiallesi, se auttaa ja asettaa paineita vapauttaa koirasi!
Voimia sinulle! Toivottavasti saatte koiran takaisin!
Höpö höpö
Kukaan eläinlääkäri ei vie kenenkään koiraa jollei ole kyse todella vakavasta eläinsuojelurikoksesta.
Re: Tee rikosilmoitus!
#46: Voimia! - Tee rikosilmoitus!
Hyvää päivän jatkoa ja jaksamista.
Re: Re: Tee rikosilmoitus!
Kiitos paljon. Hyvää päivänjatkoa sinullekkin. Harkitsemme kyllä nyt vakavasti rikosilmoituksen tekemistä. T. Adressin tekijä
| This discussion has been closed. |
Oliko tällä koiralla nimeä?