Älä tue Autismi- ja Aspergerliittoa!

keep_going_don't_give_up

/ #11 Re: Päämäärä ei hyvitä keinoja.

16.03.2013 18:27

#10: Tarja Lundin - Päämäärä ei hyvitä keinoja.

Tarja hyvä, mitään petoa ei ole. Ole huoleti. Unohdat vain as-palstan kaltaiset viattomien kiduttamiseen ja aivopesuun keskittyneet forumit, jossa osataan oksentaa myrkkyä ihmisten silmille ja mieliin. Ei tarvita kuin yksi narsistisesti vammautunut henkilö sabotoimaan hyvä tarkoitus, jollainen liitolla on voinut joskus olla. Tosin A- ja A-liittoa ei ole kiinnostanut tieteellinen tutkimus enää pitkään aikaan. Eikä kyllä mikään muukaan psykologia, jota muualla maailmassa käytetään autisminkirjoisten voimaannuttamisessa.

Henkisen kidutuksen uhrit sen sijaan kertovat ja tunnustavat mitä tahansa, jotta pääsisivät kiduttajan otteesta. Tässä tapauksessa as-palsta on paraati esimerkki ihmisistä, joita on pahoinpidelty henkisesti(vammautettu) ja sitten patisteltu hakemaan itselleen AS-diagnoosi muka selitykseksi omille ongelmille, vaikka todellisuudessa suurella osalla ei ole autisminkirjon häiriötä sen pienestä esiintymisestä johtuen. Juuri tästä syystä siellä vääristellään tietoa ihan tarkoituksella. Lue tarkkaan: se ei siis ole mitään autistista väärin ymmärtämistä, jota siellä usein käytetään tekosyynä. Myöskin as-palsta ei palvele mitään muuta kuin tätä tiedon vääristelyn tarkoitusta ja ihmisten jatkuvaa päähän potkiskelua, jolla ei ole minkäänlaista voimaannuttavaa vaikutusta, vaikka todisteltaisiin mitä hyvänsä.