Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Päänkääntäjä

/ #473 Hienoja argumentteja!

20.03.2013 17:29

Olen tässä jo pitkään ahdistellut että miksi tuo homoavioliittojupakka pysyy otsikoissa. Minuahan koko touhu ei kiinnosta pätkän vertaa. En halua viettää vapaa-aikaani miettien homojen avioliitto-oikeuksia. Ei ole ennen tarvinut joten miksi pitäisi nyt? Suoraan sanottuna koko juttu hieman kuvottaa minua. Ehkä siksi etten ole koskaan ollut tekemisissä homojen kanssa, ehkä siksi että koen sen vain jotenkin kuvottavaksi.

Kuitenkin täällä kirjoitetut vastalauseet olivat niin tehokkaita että päätin mennä välittömästi äänestämään homoavioliiton puolesta.

Ihmisiähän hekin vain ovat. En minä vieläkään halua kuvitella mitä näiden pariskuntien makuuhuoneessa tapahtuu. Toisaalta taas en halua kuvitella myöskään omien vanhempieni makuuhuonepuuhia. Tai todella lihavien ihmisten akteja, se se vasta ällöttävää puuhaa onkin.

Toiseksi minulla ei ole mitään valtaa olla esteenä toisten parisuhteelle. Ei kenelläkään pitäisi olla. Raamattua on minusta aivan turha paukuttaa tämän asian tiimoilta, sillä koko kirja on käytännössä todistettu vanhentuneeksi, brutaaliksi ja huonoksi ohjekirjaksi.

Ottakaa siis tekin hyvät ihmiset päät pois sieltä itsekeskeisestä takalistosta ja antakaa muillekin kanssaeläjille elää elämäänsä haluamallaan tavalla. En minäkään tuomitse eronneita pariskuntia vain sen takia, että raamatussa sen sanotaan olevan väärin.