LAUNEEN KOULUN LAPSET HÄDÄSSÄ!

Minni

/ #169 Terveisiä illan kokouksesta!

26.03.2013 22:37

Kiitokset opetus- ja kasvatusjohtaja Lassi Kilponen, Launeen koulun rehtori Esko Taipale, Mika Kari, Ali Basboga, Ville Skinnari, Helena Salakka ja kaikki te tärkeät muut tänään Launeen koululla sisäilmakokoukseen osallistuneet. Joka ikinen teistä puhalsi hienosti yhteiseen hiileen.

Launeen koulun peruskorjaukseen on mennyt jo n 10 miljoonaa euroa ja vielä sen jälkeen kunnostustöihin n 2,5 miljoonaa euroa. Jos valmista ja kunnollista koulua ei ole saatu aikaiseksi tämmöisellä rahasummalla, onko mitään mieltä lähteä pistämään rahaa vielä lisää jo korjattuihin tiloihin. Eikö tilojen jo todellakin pitäisi olla kunnossa tällä panostuksella?

Odotamme että tilanne selvitetään. Asiasta päättäviä tahoja pyydämme miettimään, onko tämä tie jo kuljettu loppuun?
Koulun rehtorilla ja meillä vanhemmilla on usko loppunut.

Selvityksen jälkeen on aika tehdä päätöksiä, millä tavalla valmistetaan terve koulu Launeen koulua käyville lapsille.

Samalla kaiketi pohditaan ratkaisuja ja kokonaisselvitystä sille, kuinka täyttää eteläisen Lahden tarpeet, tuleeko tiloihin mukaan myös esim. esikoulu ja millä aikataululla toimitaan?