Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #6671 Re: Hiljainen varmuus

05.04.2013 19:38

#6667: Rauha - Hiljainen varmuus

Miltäs taholta ne herjat ja hyökkäykset tulivatkaan? Muistutetaan mieliin vaikkapa vain muutama kristittyjen kommentti:

"ETKÖ TIEDÄ MITÄ JUMALA SANOO RRAAMATUSSA MIEHESTÄ JA NISESTA? EI SE SANO ETTÄ AATAMI JA AATAMI TÄYTTÄKÄÄ MAA VAAN ET MIEHEKSI JA NAISEKSI HÄN HEIDÄT LOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÖ OLE RAUKKA EDES TÄLLAISISTA SELVILLÄ??????????????????????????"

"TUOLAISET SAIRAAT HOMOT KUULUVAT HOITOON. EI KADULLA SAA NÄHDÄ ALASTONTA MIESTÄ MAINOSTAMASSA ITSEÄÄN."

"Tämä hulluus lopetetaan. Lapset seksi orjina. Homoudella leikkiminen on esiaste pedofiiliaan."

"luonnottomat homo ja lesbosuhteet ovat kuin syöpäsolu(keinotekoinen mutaatio) terveessä rakenteessa."

"HOLLANNISSA HOMOT SAA HILLUA KÄYTTÄEN LAPSIA SEKSI ORJINAAN. HOMOT KÄYTTÄVÄT USEIN HOLLANTIA HOMOJEN PARATIISINA, JOTEN OTTAVAT MALLIA MYÖS PEDOFILIASSA."

"- Sirutus 666 tekee tuloaan (Obama Caren voimaantulo jo Amerikassa?)"

"TÄMÄ KANSALAISALOITE ON ERITTÄIN TÄRKEÄ SAADA AIKAISEKSI JOTTA JATKOVAATIMUKSET LAKIMUUTOKSIIN PYSÄYTETÄÄN KUTEN LAPSIAVIOLIITOT,LAJINEUTRAALIT AVIOLIITOT YMS. VAATIMUKSET JOTTA PÄÄSTÄISIIN TODELLIEEN TASA-ARVOISEEN YHTEISKUNTAAN."

"TERAPIANTARPEESSA OLEVIA, JUURETTOMIA JA SYRJÄYTYNEITÄ, SEKSUAALISESTI HÄIRIINTYNEITÄ AINA VAIN LISÄÄNTYVÄSSÄ MÄÄRIN! EIKÖ NÄILLÄ HARHAANJOHDETUILLA SYNNIN HARJOITTAJILLA VIELÄKÄÄN SILMÄT AUKENE? YMMÄRRÄTTEKÖ EDES SEN, ETTÄ TÄSTÄ SEURAA YHTEISKUNNALLE HIRVITTÄVÄN SUURI TALOUDELLINEN LASKU? EI NÄKÖJÄÄN PÄÄSSÄ PYÖRI, KUN OMAT HIMOT - JOTA HE VALHEELLISESTI RAKKAUDEKSI KUTSUVAT!"

"-varjohallitukset, jotka vetävät naruista ja omistavat kyseiset putiikit; niin valtiot kuin firmat..."

"Telefooni Afrikasta toi tämän tiedon juuri äsken: Homopojat Texasissa keksivät sen kerran: lapsen jos vain homo voisi saada yhden kerran! Miten sitten mahdollista lapsen teko oisi? Hyväksyntää homoilulle perheleikki toisi! Ehdotusta monta nämä pohtivatkin hetken, senaattorin luokse viel' tekivätkin retken. Senaattori pohti heidän ongelmaansa tovin, pulmallista lapsilykky saattaa olla kovin? Oon sen nähnyt kylläkin kun vaunujaan ne lykkää, toisistaan, riittävästi puolisot kun tykkää! Kunnes keksi ratkaisunsa poliitikko hassu, avioon jos meette niin, paisuu teidän massu! Tästä saatte paperit, on lupa kohta teillä. Nyökkäs kohti johtajaa, näin homma tehdään meillä: Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kättä käyttää.. lapsen teko homostakin helpolta voi näyttää!"

Tässäpä vain muutama esimerkki kristittyjen rauhallisuudesta.