Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #7718 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa ho

08.04.2013 14:45

#7705: rauhoitu ja relaa. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot

Miten uskovien tulisi keskustella, päästäkseen homojen kanssa samalle ylevälle aaltopituudelle? Tällä tavallako: "Mutta eiväthän kristityt noudata näitä pyhän hengen inspiroimia sääntöjä, joten on mahdollista, että kristityistäkin perheistä tulee ihan normaalipäisiä ihmisiä." "Eli olet yksinkertaisesti sanoen täydellinen tomppeli: lukutaidoton, puhekyvytön, kirjoitustaidoton ja edes alkeellista yleissivistystä vailla. Lisäksi olet epärehellinen valepukki." "Äläpäs kiemurtele, valehtelija." "Pidäpä turpasi kiinni, valehtelija. Jumala vihaa valehtelijoita, ja sinä olet juuri sellainen." "HERÄTKÄÄ!!! TÄMÄN ADRESSIN TARKOITUKSENA ON PYHITTÄÄ KRISTITTYJEN HARJOITTAMA PEDOFILIA!!!! KOHTA SAAMME POLIISITUTKINNAN LOPPUUN JA SITTEN PALJASTUU TÄMÄ SAASTAINEN JUONENNE!!" "Haistsie torvi pska." "USKOVAISET JA PEDOFIILIT ELI USKOVAISET ELI PEDOFIILIT REHELLISYYTTÄ." "Otan osaa. On sinua tyhmempiäkin naisia maailmaan syntynyt, mutta tänään veit provollasi pohjat tähän saakka."