LAUNEEN KOULUN LAPSET HÄDÄSSÄ!

Liikunnallinen

/ #319 Terveellistä liikuntaa

09.04.2013 12:23

Liikuntasalissa urheillessa alkaa päätä särkemään 2 tunnin oleskelun jälkeen. Nenästä tulee verta, ihoon tulee kutiavia läiskiä ja silmät kutiavat todella paljon. Tämäkö on sellainen sali, jossa nuorten tulee PAKOTETUSTI liikkua ja harrastaa liikuntaa. Jos jostain tulee negatiivinen mielikuva liikunnasta niin tämä on ainakin yksi niistä. Jos koulutiloissa on samanlaista, niin ihmettelen suuresti miten vanhemmat antavat lastensa ylipäätänsä kyseisessä koulussa olla.
Ehdottomasti ollaan näiden vanhempien puolella, jotka tekevät tätä arvokasta työtä muidenkin lasten hyväksi. Ihmettelen vain sitä, että näyttäisi kuin nämä aktiiviset ihmiset olisi lueteltavissa yhden käden sormilla. MISSÄ MUUT VANHEMMAT? Vai kuuluvatko kaikki yli 700 muun lapsen vanhemmat siihen joukkoon joka ajattelee "Kyllä joku muu hoitaa". Vai ovatko muut vanhemmat välinpitämättömiä omien lastensa terveydestä ja heräävät vasta kun lapsi sairastaa?

Tsemppiä ja jaksamista!