Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #8695 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toteen käynyt profetia

10.04.2013 16:10

#8691: veryxyl - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toteen käynyt profetia

Niin, vastasit totaalisen huuhaapuljun linkillä kirjoittajalle, jonka postaus on tällainen:

Luin jostain, että USA:ssa oli ainakin suunniteltu ottaa sirutus käyttöön 23.3.2012.  Lieneekö asia toteutunut? Vatikaanin työntekijät on myös suunniteltu siruttaa.

Teidän "sirutuksenne" ovat pedon merkkien maalailuja, liskomiesten salaliittojen näkemistä ja varjohallitusten merkkien vainoharhaista osoittelua. Linkissäsi selvitetään muun muassa seuraavaa:

"The new microchip technology with an RFID chip is so advanced it sounds like science fiction. The Apostle Paul explains how this fits into Revelation 13, where the False Prophet will head a one world religion and force people to accept the mark of the beast."

Enpä ollutkaan tietoinen, että tällaista suunnitellaan.

Tulevaisuudessa näemme, mitä tämä obamacare-microchip tuo tullessaan. Sitähän sinäkään et voi tietää.

Onneksi tulevaisuuden näkymiinkin on linkkaamassasi artikkelissa jo oikein rationaalinen vastaus:

"So what starts out as a simple microchip implant could become a technology where at some future time, you must worship the Antichrist as God, and reject Jesus Christ as Lord in order to participate in the economic system. The built-in and evolving capacity of microchip technology makes this a dangerous possibility."

Kemikaalivanoista ym. kirjoitat sinä itse.

Ei, vaan sinun lähdemateriaalisi.

Tällaisen materiaalin käsitteleminen tasa-arvoista avioliittolakia vastustavien keskuudessa on mielenkiintoinen katsaus näiden ihmisten maailmankuvaan, lähdekritiikittömyyteen ja paranoidisuuteen. Sanalla sanoen hyvä paketti kenelle tahansa satunnaiselle ohikulkijalle..