Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #8975 Ne jotka ei usko Luoja Jumalaan, eikä elä ja toimi / vaikuta,...

11.04.2013 15:22

Hänen kaikille hyväksi sanan ja tahdon, = kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Hänelle uskollisesti, kuuliaisesti, Häneen, Itse Totuuden / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden / Lain mukaisuuden LÄHTEESEEN turvaavasti ja luottavasti. Elävät, toimivat ja palvelevat silloin jo, sitä kaikille pahaksi pimeyden puolen ruhtinasta zaatanaa! Elävät sille uskollisesti ja kuuliaisesti. = siihen pettäjäänsä ja eksyttäjäänsä uskovasti, luottavasti ja turvaavasti…

Kukin sille, sen kaikille pahaksi tarkoitusperille ja tavoitteille uskollisesti ja kuuliaisesti, kaikille hyväksi Jumalan sanan ja tahdon VASTAISESTI elävä ja toimiva onnettomuudekseen / tuomiokseen, muista ja muusta niin väliä, itsekkyyden mukaisella, sitä pimeyden puolen ruhtinasta palvelevalla tavalla.

Kukin osaltaan ja osallisuudessa, tähän pahan vallassa olevaan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivaan, zaatanaa onnettomuuksikseen / tuomiokseen palvelevaan maailman / ihmiskunnan VÄÄRIN touhuihin, ja siihen zaatanan hyväksi ja puolesta politiikkaan mukautuneena / osallisuudessa elävä, näitä tiedotusvälineiden päivittäin, mutta vain pahemmista ja suuremmista, SYYSTÄ (kaikki vääryys) Jumalan sanan vastaisuuksista, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi syytä ja aihetta, ns. ”saldoa” / seuraamuksia tuottamassa. Ja siihen hirmuiseksi maailman lopuksi tuomion täyttymys kohtaloon viemässä. Mutta joita syystä pahaksi seuraamuksia, lähes kaikki ihmisten sairaudetkin on.

Tälle kaikille hyväksi Lailliselle, = Raamatun UT mukaiselle, Krist. vaihtoehto / Jumalan valtakunta yhteys tielle lähteviksi ja yhtyviksi, niillä kaikille hyväksi Lain / Laillisuuden täyttymyksen, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Raamatun UT mukaisilla ehdoilla, Kristuksen Jeesuksen nimessä kaikkia kutsuen.

Ja niitä, jotka haluavat tälle pelastukseksi, Krist. vaihtoehto tielle lähteä, alkuun ohjaten ja opastaen.