Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #9528 Miten ihmiset ihmettelee näitä syystä (kaikki vääryys) Totuuden /…

13.04.2013 15:27

kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden mukaisten vastaisuuksista, = kaikille hyväksi Jumalan sanan, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden vastaisuuksista, pahaksi / kärsimyksiksi syystä seuraamuksia?

Niitähän tuotetaan tämän pahan vallassa olevan maailman, vääryyden mukaisuuden ja pahuuden puolesta touhuilla ja politiikalla, niihinhän ihan pienestä lapsesta asti kasvatetaan kaikkia mahdollisia välineitä ja materiaaleja väärin hyväksi käyttämällä, ja väkivaltaa ihannoivia malleja sekä oppeja elokuvin ja pelein, näyttämällä ja niitä kirjoina, lehdin ja sarjakuva muodoissa luettaviksi valtavin ihannoivin mainoksin zaatanan hyväksi ja puolesta / pahuuteen innostavilla viihteellä ja ns. väkivalta viihteelle viettelemällä ja tyrkyttämällä.

Ja kaikin mahdollisin vääryyden mukaisin tavoin sitä pahuuden henkeä ruokkivalla, ja sitä pahaksi ns. ”ruokahalua”, yhä enemmän ja enemmän ja raaemmaksi, EPÄ oikeuden mukaisella politiikalla ja vääryyden mukaisuuden mukaisilla kupallisilla kieroilu touhuilla, siihen pahuuteen ja kostomieleen kiihottavasti. Kun ei muuten viralliselta taholta minkään laista Totuuteen perustuvaa, kaikille hyväksi Lailliseen / Oikeuden mukaisuuden mukaiseen opetusta eikä kasvatusta, eikä ohjausta saa.

Eikä sellaisesta mitään tietoa edes perään kuuluttelemalla ainakaan kansakuntaa johtavien ja hallitsevien, eikä opettajien virkaa hoitavien taholta saa. Vain liikenteen puolelle sitä saa ja sitä valvotaan että kaikille hyväksi sääntöjen mukaisesti liikennöitäisiin. Mutta joka väärin, Jumalan sanan vastaisuuteen kasvatus sitäkin ns. vesittää, ja saa sitä ”piru” vieköön ja paha periköön, muista ja muusta niin väliä, itsekkyyden henkeä nostamaan päätään ja pääsemään sellaiseen valtaan, jota ei ihminen itse omin voimin pysty, eikä siinä tilassa enää haluakkaan päästä hallitsemaan.

Raamatun mukaan: "Väkivalta on ruostkaa Jumalattomuudelle."

= "Sitä saa mitä tilaa" , oikeuden mukaisuuden lainalaisesti tulevaa. Herätykseksi puhuttelua. Kun kaikille hyväksi suuntaan ja tielle ohjakseksi puheet ei mitään kehenkään vaikuta.

Kakkia muistuttaen / valitsaen.