Erottakaa Helsingin opetuspäällikkö Marjo Kyllönen

/ #22 Re: Re: Marjo on myös paha-sisko-verkoston jäsen

14.04.2013 00:03

#21: Aki Saarikoski - Re: Marjo on myös paha-sisko-verkoston jäsen

Sinä elät mielikuvitusmaailmassa Aki S.

Minä sen sijaan tiedän mistä kirjoitan koska minulla on yli 30vuoden kokemus polittiisesta ja yhteiskunnallisesta asioista Suomessa ja tiedän mitä täällä uudellamaalla tapahtuu. Lisäksi olen ollut yli 10vuotta vihreän puolueen toiminnassa mukana joten tiedän enempi kuin sinä ja tämän lisäksi kuulun yhteiskunnassa ns. parempiosaisiin :) joilla on keskimäärin enempi tietoa asioista.

Sinä sen sijaan elät siellä Ylöjärvellä syrjästä kaikesta ja sinä se luulet ilman parempaa tietoa. Todennäköisesti Aki sinä olet vapaankasvatuksen tuotos kun katselin kuvaasi netissä niin hiukset sinulla oli kuin tytöllä :) Meinasinkin että voiko nimesi olla Aki oikeasti.

Tiedän että tämmöisiä sisko-verkostoja, näin tahdotaan naisille kaikki valta yhteiskunnassa, sinutkin on Aki taidettu jo aivopestä kun ulkonäköäsi katselee niin naiset ovat tehneet sinusta jo puolifeminiisen näköisen. Sääli ettet ole enää mies siis MIES vaan naisten talutushihnassa juokseva hauva.