Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Puskasta huutaja.

/ #182 En kirjoita adressiin nimeäni

18.04.2013 19:32

En kirjoita mihinkään valtakunnan adresseihin nimiä, jos en tiedä asioista muuta, kuin sen, mitä julkisuudessa olen saanut lukea.
En kirjoita tätä, enkä mm. potkun saaneen opettajan takaisin saamiseksi tehtyä adressia. En, koska en ole ollut näkemässä kumpaakaan tapahtumaa. Minulla ei ole mitään kosketuspintaa Lempäälän Rauhanyhdistykseen, joten en voi tietää, miten asiat ihan aikuisten oikeasti on mennyt. En tunne, tai tiedä edes sitä "kiusattua".
Kuinkahan moni on kirjoittanut tähänkin adressiin nimen tietämättä oikeasti asiasta jotain?
Kun katsoo noita paikkakuntia, ni ei herranjuutas, jokainen asuu kuka missäkin. Kuinka paljon Lempääläläisten allekirjoituksia on? Eikö Lempäälän Rauhanyhdistyksen jäsenien sana pitäisi painaa tässä eniten. Jos joku Juuassa asuva Tuokko Hervossalmi, tai vaikkapati Sierra Nevadassa asuva Pierre persus pasonen on kirjoittanut nimen addressiin, heidän sana ei paina läheskään niin paljoa. Tuokko, joka ei ole ikinä tutustunu koko vanhoillislestadiolaiseen liikkeeseen, ja Pierre, joka on vain paukutellu jossain autiomaassa haisevia pommeja, ni kuinka heidän sanalleen voi tämän asian suhteen antaa minkäänlaista painoarvoa. Koko adressi on täys vitsi, eikä tätä tulla ottamaan vakavasti. Kirjoittakaa vain nimenne ja laittakaa se ihan julkisesti nähtäville asuinpaikkakuntineen. Itse sitä en tee, en edes piilotetulla nimellä!