Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Luottamus on ansaittava

/ #186 Re: Lisäystä.

18.04.2013 21:04

#183: Puskasta huutaja. - Lisäystä.

En luota Lempäälän ry:n kykyyn ja haluun hoitaa asiaa oikeudenmukaisesti, sen osoitti seurakuntapäivä, jossa henkilöä joka puolusti tätä kiusattua alettiin ulkoistaa yhteisöstä voimakkain äänensävyin, syyllistettiin toista osapuolta ja halveksittiin esivaltaa, poliisia ja piispaa. Lempäälän ry olisi tyytyväinen jos asia unohdettaisiin ja he saisivat jatkaa mukavuusalueellaan, omatunto on siellä narikassa ja seurakunta epäjumalana on mennyt Raamatun ohi. Ne puheenvuorot siinä tilaisuudessa eivät olleet Pyhästä hengestä joka ohjaa totuuteen. Lempäälän siionin olisi kiiruusti irtisanouduttava tuollaisista ajatuksista, toimista ja vääristä opeista. Poliision esivaltaa vaikka he eivät ajattelekaan uskonasioista samalla tavalla, onhan se nähty mitä vl poliisi on saanut aikaan kun hengelliset ja maalliset on menneet pahasti sekaisin ja yhteisön maine mennyt lain edelle.(pf kohu). Ei kaikille lahkoille voi olla oman mielen mukaista esivaltaa vaan se on yhteiskuntajärjestyksen mukaisesti sama kaikille.