Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin

Vieras

/ #25 Tuota

25.02.2011 06:36

noin, on hyvä auttaa hädänalaisia ihmisiä, tulkoompa he sitten mistä ilmansuunnasta tahansa. Täällä Ruotsissa ovat muslimi siirtolaiset ongelmana monissa kaupungeissa. Yleensä euroopassa on ilmenny jo sen verran vakavia ongelmia islamin kanssa, että huomattavat politiikot ovat sen joutuneet myöntämään kotouttamisen epäonnistuneen. Mutta miten menetellä suvaitsemattoman ja hyvin agressiivisen väestön osan kanssa, jolla ei ole aikomustakaan sopeutua pohjoismaiseen kulttuuriin. Olisiko päättäjiemme otettava vakavasti yhden väestöryhmän puheet ja teot ja tehdä oikeat päätelmät. Ja on huomattava se ettei esim. aasialaisista, latinalais Amerikkalaisista, suurimmalta osalta afrikkalaisista, siis muualta kuin muslimimaista, tulleitten kanssa ole ilmennyt sanottavampia ongelmia. Nämä ovat sopeutujina esimerkillistä kansoja. Ja tulee hyvä mielikin, miten erilaisista kulttuureista tulleet ihmiset oppivat Suomen kielen ja aakkoset, jotka eivät varmaankaan ole niitä helpoimpia asioita maailmassa.