rasismi pois suomesta!

Vaalit
Vieras

/ #53 Ilman rasismia, mutta maahanmuuttajat pois Suomesta.

27.02.2011 21:50

Niin. Huvittavaa, rssismikortti vedetään esiin nykyään aina, aivan kuin natsikortti muinoin. Ja sen jälkeen et saa enää mitään kommentoida, eikä ajatuksillasi ole arvoa, kun joku on ehtinyt kiljua rasistia sinulle.

"Rasismia" on myös se, kun pakotetaan toisten mielipiteisiin, etkä saa ilmaista omaasi. Kaikki muut ovat hyväksyttyjä, mutta ei suomalainen, joka ei näitä muita maahan haluaisi. Mitäs se on? Rasismia, itseasiassa! Laajasti käsitettynä, mutta niinhän tuota sanaa nykyään venytetään joka asiaan!

Tässä tulee tämä asia, mistä ei nyky-Suomessa saa enää puhua, eikä keskustella, sensuuri on pahempi kuin neuvostoaikana koskaan:

En halua Suomeen somaleita enkä muita afrikkalaisia, en muslimeita enkä venä/virolaisia. Jos olen sitten rasisti, niin sen kun. Mutta en myöskään ole missään nimessä menossa yhteenkään näistä maista itse paikallisia häiritsemään. En toivo heitä vahingoitettavan enkä haitattavan. Kunhan eivät muuta tänne. Turisteina ovat tervetulleita, turistiviisumilla, ilman turvapaikanhakumahdollisuutta.

Olen valmis kantamaan korteni kekoon myös heidän auttamisekseen, enemmän kuin useimmat muut, enemmän kuin yksikään, siis yksikään, näistä rasisti-sanan juuri oppineista muiden syyttelijöistä.
- Olen heti valmis antamaan ainakin viiden vuoden kaiken työpanokseni tähän, vain niin, että saan itselleni ainoastaan välttämättömän ruoan ja asumuksen, en mitään muuta. Kaiken muun palkkani olen valmis antamaan näiden ihmisten auttamiseen muualla maailmasssa.
- Vähintäin tämän olen valmis tekemään, kunhan myös kaikki Suomeen jo tulleet myös autetaan välittömästi täältä pois, eikä yhtään oteta enää tilalle.
- Uhraus on pieni, kun ajatellaan, että tuon ajan ovat aiemmat sukupolvet myös antaneet, ja paljon huonommissa olosuhteissa, Suomen pelastamiseksi rintamalla.

- Tiedän , ettei tämä ole enää mahdollista. Suomeen pesiytyneitä ei enää saa millään kitkettyä, vaan ajan kuluessa maa on vähitellen jo menetetty.
- Mutta JOS. Jos nuo kaikki täältä pois saisi, olisin valmis tuohon. Oikeastaan enempäänkin. Loppuikäni voisin kaksi kolmannesta tuloistani antaa pois humanitääriseen apuun tai vaikka mihin avustuksiin, kunhan tosiaan olisi varmuus, että sitä kautta myös kaikki jo maassa olevat poistuisivat.

Yksinään eivät minun tuloni tietenkään varmaan riittäisi edes yhdelle mamulle, mutta kun nyt teoretisoidaan ja haaveillaan, niin:

- Olisin omalta osaltani valmis ryhmässä muiden mukana em tavalla elättämään kaikki Suomen mamut, jossain muualla maailmassa, kunhan tänne ei enää yhtään tule, eikä "yhtään" jää.

Olkoon sitten rasismia näiden rääkyjien mielestä. Ihan vapaasti. Minä en ole vahingoittamassa ketään, en vangitsemassa, haukkumassa, en millään tavalla heidän eloaan hankaloittamassa. Päin vastoin, olenhan juuri kertonut olevani valmis työskentelemään käytännössä orjana heidän hyödykseen. Kunhan omalta osaltani saisin Suomen pelastettua.

Mutta tiedän. Näin en saa ajatella. Näin ei saa sanoa. Mielipiteen vapaus on, mutta tätä mieltä ei saa olla. Sanan vapaus on, mutta se ei koske minua.
Kaikki oikeudet ja vapaudet koskevat vain neekereitä (hyvä esimerkki, en enää saa käyttää omaa kieltänikään, vaan sitä vääntelevät muut, ja kertovat mitä sanoja tänään saan käyttää . Tervetuloa Orwell! Hyvä on, siis mustia, nykyajan ulkoa ohjatulla kielellä.) muslimeita, venäläisiä, virolaisia, romanialaisia...

Peli on jo menetetty, tiedän sen. Suomi ei ikinä pysty ottamaan vastaan miljardia kärsivää ihmistä, vaan järkevämpää olisi auttaa heitä muualla, myös kustannustehokkaampaa, eikä koettaa raahata kaikkia tänne.
Mutta suomalaisilta Suomi on jo pilattu, sen varmistavat jo nyt maassa olevat, jotka tästä eteenpäin lisääntyvät eksponentiaalisesti. Mikähän on "hiilijalanjälki" verrattuna siihen, että matkustus tänne olsi alkujaan estetty ja autettu paikallisesti? :) :)

Näissä vaaleissa ei ole mistään muusta kysymys kuin maahanmuutosta enää. Mikään muu ei jaksa enää kiinnostaa. Ihan sama. Verot nousevat minkä nousevat, sosiaaliturva; yksilysti, maahanmuuttajat täyttävät jo nyt kantaväestöltä terveyskeskukset, tiet, infrastruktuuri, elintaso.. ei merkitystä. Suomessa ei enää halua olla. Se jyrää olleen nuo muut pikkuasiat.
Ainoa mikä saa vaaliuurnille, on se jos joku sitoutuu edes maahanmuuttoa vähentämään. Ja olen sentään tätä ennen äänestänyt joka ainoan kerran elämässäni, kun mahdollisuus on ollut.

Mutta siinäpä se. Nyt tuntuu, että mahdollisuutta ei enää ole.