Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2834 Tosi juttu!

02.03.2011 03:14

Tiedoksi kaikille niille jotka pelkäävät kannabiksen tuhoavan lapsensa.

Mielestäni kannabis pitäisi laillistaa koska asiat ovat nykyään huonommin kun ikinä, itse olen polttanu kannabista suht säännöllisesti noin 3 vuotta, en sano ettenkö olisi riippuvainen, mutta nyt ei kuitenkaan ole kyse mistään kovien huumeiden tasoisisesta riippuvuudesta.

kuitenkin asiaan, nyt noin vuoden aikana olen ollut todistamassa tätä tilannetta ja olen huomioinut sen laajuden erittäin vakavaksi, on erittäin ikävää että nykyään on niin kiven alla saada ns "luomu" kannabista kun tarjolla on vain "prässiä" eli mustaihoisten myymää "kannabista".

Se siis oikeasti on myrkkyä tavaraa ja polttaessa tavara rätisee ja kipinöi ja välillä tuotteesta saattaa tulla keuhkot erittäin kipeäksi ja päänsärkyä, sitä on saatavilla miltein 24/7 joka puolelta pääkaupunkiseutua, ikärajoja eivät kyseiset diilerit tunne, kunhan saavat rahansa taskuun ja tämä tavara oikeasti tekee todella paljon riippuvaisemmaksi kun normaali kannabis.

Numerot joista tätä voi ostaa leviävät suht vikkelään, ja jos yhdeltä ei saa niin eiku kokeilemaan kymmenistä eri numeroista, tunnen erittäin monia ihmisiä jotka joko polttavat,tulevat polttamaan tai ovat polttaneet sitä, useita 14-18 vuotiaita ihmisiä joista moni jopa polttaa sitä päivittäin.

Asiat ovat huonommin kun koskaan, mutta se ei vain vanhempien tietoon tule, eli pidetään kannabis laittomana ja katsotaan kuinka huonosti asiat ovat vähän ajan päästä, kaiken lisäksi jatkeet vaihtuvat kokoajan pahempiin myrkkyihin, en yhtään ihmettele jos alkaa porukkaa tuon takia 5-10v kuluttua kuolemaan romahdusmaisesti nimittäin ei niitä myyjiä kiinnosta muu kuin raha.