Kannabis lailliseksi

esavesa
Vieras

/ #2842 diibadaiba

04.03.2011 20:08

Tottakai kannabis voi laukaista psykooseja koska se vaikuttaa mieleen. Jos nautit jostain, nautit siitä enemmän, jos pelkäät jotain, pelkäät sitä enemmän, jos kuvittelet että sinua seurataa, kuvittelet sitä enemmän ja niin pois päin. Se on vain omasta mielestä kiinni mitä mielen polkua lähet seuraamaan. Jos joka päivä kuumottelet että suo seurataan ja kaikki on suo vastaan niin alat uskomaan niihin ja sinulla on psykoosi.

Kieltolaki on se joka laukasee näitä psykooseja herkimmillä mielillä. Kokoajat joudut pelkäämään, että jäät kiinni ja poliisit seuraa sinua ja muutenkin kuumottelet koska se on laitonta, etkä haluaisi saada rikollisen mainetta(puhun nyt niistä ketkä ei polta kannabista asenteella "vedän huumeita, oon kova"). Kannabis kun ei tee mitään "olen sankari" oloa, niin kuin alkoholi ja varmaan muutkin päihteet. Ja kun alat kuumottelemaan tollasia asioita, siitä tulee tapa ja alat kokoajan laajentamaan noita salaliittoteorioita. Ja kun tarpeeks kauan kuumottelet noita niin voit olla siinä kuopassa jo mistä et enää pääse omin avuin ylös ja olet suljetulla.

Laillistamalla kannabis ei tarvitsisi pelätä kiinni jäämistä eikä muutenkaan kuumotella tollasia asioita niin mieli pysyy rauhallisena, eikä tulisi näitä psykooseja niin paljon. Se on vain ja ainostaan omasta mielestä kiinni sekoatko vai et, jokainen pystyy itse vaikuttamaan siihen. Toiset vaan sekoaa herkemmin kuin toiset.

Tämä nyt oli lyhyesti kerrottuna tuosta "kannabis tekee hulluks" aiheesta. Voisin kirjoittaa vaikka 200 sivua miksi kannabis pitäisi laillistaa ja muuta. Jonkun sortin keskittymisvaikeus kun itellä on, niin ei vaan pysty kirjottaa niin pitkää. Siihenkin auttaa kannabis! Mutta sitähä en viitti poltella ku laitonta on :(

Voisin vielä vähän jatkaa eri aiheesta....
Olisi väärin kannabiksen kannattajia kohaan äänestää kannabiksesta, koska ihmisille on pienestä asti opetettu että kannabis on vaarallinen ja jo ensimmäinen kannabispiikki tappaa(jos haluat ruohoa tunkee piikillä aataminomenaan ni tappaaha se). Eihän ketään vanhempi ihminen enää suostu uskomaan että se ei välttämättä olekkaan sitä mitä on kerrottu. Ja eihän nyt se voisi olla mahdollista että media kusettaa!!!111. Tai ainakin jättää kertomatta tutkimukset jossa kumotaan edelliset väitteet ja löydetään jotain uutta positiivista kannabiksesta.