Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #14285 Vaihtoehtoja vain KAKSI! Ne; joko hyväksi tai pahaksi olevat…

24.05.2013 14:21

joka suurimmalle osalle ihmiskunnasta pahaksi, ja joillekin suureksi mahaksi ja joillekin taas mielivaltaisesti vallan käytöksi ja rahaksi / tuomioksi koitunut ja oleva. On sitä; tämän pahan vallassa olevan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta, muista ja muusta niin väliä, ”piru” vieköön ja paha periköön, Totuuden / Laillisen Oikeuden mukaisuuden VASTAINEN.

Sitä Luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi, sekä hirveiksi ja SUURI määräisiksi onnettomuuksiksi ja pahoiksi sairauksiksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi, syystä (kaikki vääryys) = Jumalan sanan vastaisuuksista pahaksi seuraamuksiksi koituneet ja koituva, siihen hirmuiseksi maailman LOPUKSI, lopullisen tuomion täyttymykseen vievä ja johtava elämä, touhut ja politiikka!

Ja sitä KAIKILLE, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle HYVÄKSI olevaa Laillista, kullekin tämän vaihtoehdon puolesta elävälle, ja nyt vielä ns. ”hyvän sään” aikana, elämään ja toimimaan alkaville turvalliseksi ja turvatuksi, kaikinpuoliseksi hyvinvoinniksi elämää ja toimintaa / vaikuttamista taas se; Ei mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan Totuuteen perustuva, = vasta ja ainoastaan sitä kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden mukaista, kaikille Luvallista…

= Sitä ja se; kaikille hyväksi Laillisesti / Oikein elämään ja toimimaan / vaikuttamaan alkamisen. Ja siihen niillä kaikille hyväksi, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Raamatun UT mukaisilla ehdoilla yhtyvästi elämä ja toiminta / vaikuttaminen, Luojan hyväksemme Luomaa luomakuntaansa ”viljelevästi ja varjelevasti” elintarpeiden ja tarvikkeiden tuottaminen, ja täysi rehellisesti, = 100%sen Totuuden mukaisesti / epäitsekkäästi palveleminen.

Joka em. mahdollistuu vasta näin Oikein, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa eläviksi ja toimiviksi paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti, yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksella ja tavoitteella järjestäytyneesti, kaikessa jäsenistönä, kaikille hyväksi Jumalan valtakunta yhteys / yhtenäisyys, Krist. vaihtoehtona niin pitkälle kuin missäkin mahdollista Omavaraisuus, ja kaikessa täydellisyys (kaiken oikean ja hyväksi olevan täyttymykseen) päämääräisesti, eläväksi ja toimivaksi ryhtymällä.

Tälle kaikille hyväksi Lailliselle, = Raamatun UT mukaiselle / Jumalan valtakunta, Krist. vaihtoehto tielle lähteviksi ja yhtyviksi, niillä kaikille hyväksi Lain / Laillisuuden täyttymyksen, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Raamatun UT mukaisilla ehdoilla, Kristuksen Jeesuksen nimessä kaikkia kutsuen, ja niitä, jotka haluavat tälle pelastuksekseen tielle lähteä, alkuun ohjaten ja opastaen.

Vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa. Hänen kanssaan Hänessä yhdeksi, yhtä oleviksi ja kaikessa yhtäpitäviksi, Hänen, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää apostolista, = Raamatun UT mukaista seurakuntaansa ja se seurakuntiaan, valtakuntansa yhteydessä / yhtenäisyydessä rakentaviksi kokoamassa oleva.