Ahlmanin maitobaaria uhkaa sulkeminen

Vieras

/ #117 Valio myrkyttää koko kansan

12.03.2011 09:24

Siksi on tärkeää, että oikeata maitoa on saatavilla ja sen saatavuutta tulee lisätä merkittävästi. Kaikille.
On todella outoa ja suorastaan rikollista, että yksi toimiala pohjolassa mukaanlukien Valio, vahvana toimijana suomessa, saa myrkyttää ihmiset maidoksi ja maitotuotteiksi kutsumilla tuotteillaan.Käsitellyt maitoperäiset tuotteet tuottavat merkittävän määrän erilaisia sairauksia sen käsittelystä johtuen. Tuottavat tuskaa mm.lapsiperheissä erilaisina allergioina. Suomessa ei taida syntyä enää terveitä lapsia, joita jo äidille tarjotut maitotuotteet eivät olisi pilanneet jo raskausaikana ja jo ennen sitä. Maidon käsittely, lisätty sokeri, lisätyt "vitamiinit" ja muut "terveysvaikutteiset" lisäaineet tekevät maitotuotteista selviä myrkkyjä.
Miksi? Miksi "käsitellyn" maidon myyntiä ei kielletä lailla, vaikka tiedetään sen aiheuttavan mittavan määrän erilaisia sairauksia?
Tupakkaan on jo reakoitu nyt on aika reakoida "käsiteltyihin" maitotuotteisiin ja kieltää niiden "terveysvaikutteinen" käsittely laeilla. Maito on terveystuote ennekuin se menee Valion ovesta sisään, ulostullessan se on muuttunut ihmiselle selväksi myrkyksi joka pitäisi kieltää ihmisravinnoksi. Herätkää ihmiset ajattelemaan omilla aivoillanne! Tietoa kyllä löytyy.