Tokio Hotel faniaktio

Nea Seppänen

/ #1

19.12.2007 11:15

"Kaikki tämän adressin kirjoittajat ovat sitoutuneet olemaan mukana pienessä faniaktiossa Tokio Hotelin keikalla 5.4.2008 Helsingin jäähallissa. Tarkoitus on An Deiner Seite (Ich bin Da) kappaleen aikana nostaa 'DANKE' kyltit ilmaan. voit kirjoittaa sen joko itse A4 kokoiselle paperille, tai tulostaa: http://img408.imageshack.us/my.php?image=dankehr8.jpg
Ja aktioon kuuluu lisäksi huutaminen ja mukana laulaminen! ;)
Toive olisi ettei huudeta 'ylimääräistä' puheiden ja laulujen aikana. Olkaa kilttejä ja osallistukaa, jotta pojat muistavat meidät! :)

HUOMHUOMHUOMHUOM!

Lisäksi, 1000meere -kappaleen kaikana KAIKKI nostaisivat puhelimen tai kameran ilmaan, ja pitäisivät näytössä valon, elikkä tekisimme ns. valomeren. Toivon, että kaikki osallistuvat tähän, ei tuolla DANKE jutullakaan niin väliä, mutta tämä olisi loistava!

Vielä lisäksi, kun Bill huutaa 'danke' yleisön on tarkoitus huutaa 'bitte schön!'
(tämä vain keikan lopussa)"

Eikös kaikki TH:n keikalle tulevat voisi tehdä nuo _KAIKKI_ jutut? Että siis tuolla DANKE jutullakin olisi väliä :DD.
Piti vaan kirjoittaa, koska adressin tekijä kirjoitti tuohon, että Danke jutulla ei olisi niin väliä, mutta olisihan se pojistakin kivempaa, jos monen kappaleen kohdalla fanit tekisivät jotain. ;DD