Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Maija

/ #16531 Raamattuko tarua

30.06.2013 22:57

Kristillisiä arvoja pilkkaaville ja Raamattua halveksiville, Suomen hyvinvoiti on kristillisten arvojen pohjalta noussut. Nyt ollaan ajamassa alas kristillisyyttä vastenmielisenä ja aikansaeläneenä. Tulos: psyykkiset sairaudet lisääntyvät, ahneuden takia työttömyys kasvaa(voittoa pitää saada hinnalla millä tahansa)pahoinpitelyt raaistuvat jne. Alaspäin on Suomi menossa. Käykäähän niissä "valistuneissa" maissa, joissa kristillinen oppi on kielletty kuolemanrangaistuksen uhalla. Esim. Pohj.Kore..Ihmiset kuolevat nälkään ym.Johtajaa palvotaan
"jumalana", pakolla, ei vapaaehtoisesti. Nämä maat ne vasta "alkukantaisia" ja "kivikautisia" ovatkin. Onhan niin helppo kieltää Jumala ja Raamattu, koska silloin voi elää täysin vastuuttomasti ja vailla huonoa omaatuntoa. Omatunto kun sanoo, jos on tehnyt väärin. Mutta eihän
"valistuneelle ja koulutetulle" ihmiselle saa sanoa "Tässä teit väärin" koska kaikkihan on hänelle luvallista eikä rikosta seuraa rangaistus, ellei satu jäämään kiinni. (Jotkut kyllä silloinkin voivat kieroilla itsensä vapaaksi,koska ei ole enää itsellään käsitystä oikeasta ja väärästä "En ole rikkonut lakia, en tehnyt väärin jne.)
Jumala antaa sataa niin hyville kuin pahoillekin.Miksi sitten Jumala antaa pahan rehoittaa,
joku kysyi. Koska vielä ei ole ollut tuomiopäivä, jolloin paha tuomitaan ikuiseen eroon Jumalasta.
Olen jo laittanut nimeni adressiin, joten tämä on vain kannnanotto asiaan. Ei siis allekirjoitus
uudestaan.