Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kannatan tätä adressia

/ #17113 ÄLÄ NUKU ONNESI OHI

10.07.2013 16:36

Ap.t. 10:43 Raamatusta: "Hänestä kaikki profeetat todistavat." Lähde: Luther Martti, Tienviittoja. Perussanoma Oy, Latvia 2009 sivu 389: Jos haluan saada Raamatun lukemisesta hyötyä, minun tulee etsiä sieltä Kristusta, ja niin löydän varmasti ikuisen elämän. Jos taas en etsi ja löydä Mooseksesta ja profeetoista tietoa siitä, että Kristus tuli minun ja kaikkien ihmisten pelastuksen vuoksi alas taivaasta, syntyi ihmiseksi, kärsi, kuoli, haudattiin, nousi kuolleista ja nousi ylös taivaaseen, ja että minulla on hänen kauttaan sovinto Jumalan kanssa, kaikkien syntien anteeksiantamus, armo, vanhurskaus ja ikuinen elämä, Raamatun lukeminen ei auta minua pelastustani ajatellen millään tavalla. Minusta voi kyllä tulla Raamatun lukemisella ja tutkimisella oppinut mies ja voin saarnata siitä muille, mutta siitä ei ole minulle mitään hyötyä. Jos en näet löydä enkä tunne Kristusta, en löydä pelastusta enkä ikuista elämää, vaan katkeran kuoleman. Rakas Jumalamme on näet päättänyt, ettei ihmisille ole annettu mitään muuta nimeä, joka heidät pelastaisi, kuin J e e s u s (Ap.t. 4).