Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Anonyymi

/ #136 Ismo Valkoniemi

06.04.2011 11:24

#135: Ismo Valkoniemi - Re:

Kiitos adresin laatimisesta. Uskontojen ja uskovien demonisointi ja vihapropaganda olikin mennyt liian pitkälle. Lopetin itse Hesarin tilauksen vähän ennen adressin julkituloa.

Ihmisoikeusjulistus 18. artikla: "Kaikilla henkilöillä on ajatuksen, omantunnon ja uskonnon vapaus; tämä oikeus sisältää vallan uskonnon tai vakaumuksen vaihtamiseen sekä vallan uskonnon tai vakaumuksen ilmaisemiseen yksin tai yhdessä toisten kanssa, sekä julkisesti että yksityisesti, opettamisella, hartausmenoilla, palvonnalla ja uskonnonmenojen noudattamisella." Tätä oikeutta ja sen toteutumista ovat monet tiedotusvälineet räikeästi rikkoneet.

19. artikla. "Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen; tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta." Tiedotusvälineet ja varsnkin Hesari ovat häirinnällään rikkoneet tätä yleismaailmallista oikeutta mielipiteenvapauteen hyvin yksipuolisella uutisoinnilla.