Jyrkkä EI Turun Palloseuran logonvaihdokselle!

Jari Pauli

/ #77 Re: Kyllä uusi logo olisi parempi!!

10.04.2011 00:09

#53: TPS FANI - Kyllä uusi logo olisi parempi!!

Seuran nimeen ei olla koskemassa, vielä. Siinä olet oikeassa. Mutta en ymmärrä argumenttiasi millään muulla tasolla.

Mitä väliä sillä on, että kahden eri lajin kannattajat heiluttavat samoja lippuja? Käsittääkseni Djurgården tai AIK eivät ole logoihinsa kajoamassa ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin samat kannattajat kannattavat seuraa lajista riippumatta.

Eli olet siis sitä mieltä, että lajien väliin on tehtävä ero ja että kannattajien välille on tehtävä ero? Miksi? Itse olen Tepsiläinen lajissa kuin lajissa ja kannan tuota nykyistä logoa (joka muuten on alkuperäinen ja paljon sopivampi seuran nykytilaan) suurella ylpeydellä.

Ja todellako seisot noiden uusien ehdotusten takana? Merkitsevätkö nuo ala-arvoiset riipustukset sinulle jotain? Minulle eivät. Minulle ne edustavat suurinta rikosta, mitä seura voi perinteilleen tehdä.

Mutta, jos todella olet sitä mieltä, niin sinulla on täysi oikeus siihen.

Siitä huolimatta olen tavattoman ylpeä ja onnellinen siitä, että tänne on löytänyt tätä kirjoitettaessa hieman alle 1800 ihmistä, joiden mielestä kohta 90-vuotiaan seuran tulee vaalia perinteitään, joilla tunnesiteet seuraan ja kannattajien välinen yhteenkuuluvuus on luotu. Tuo pallologo on symboli kaikelle tälle.

Ja mitä siihen palloon tulee, niin sen käyttö on aika perusteltua, kun miettii, että seuran nimi on kuitenkin Turun Palloseura ja jääkiekko on yhä palloilulaji.

Mutta ei mulla muuta.