Vaadimme ruoan arvonlisäveron alentamista Saksan (7%) tasolle

Vieras

/ #51

24.07.2013 16:53

joo'o voi hitsinpimpulat kun rasahti rusinat! siis mehän maksetaan veroja, joo on tää ihan sairasta juu että joudutaan jotain maksamaan, siis ihan epistä! miks kaikki ei vaan oo ilmasta, jos ollaan köyhiä, kyllähän "ne rikkaat" vois meidän elämän maksaa kun ei itse jakseta. kun meillä on niin rankkaa ja niillä on ollut koko elämän hopealusikka suussa sielä norsunluutorneissaan. AI MITÄH, maksaako se valtion ylläpitäminen jotain, miten niil ei voi olla rahaa kun maksetaan kokoajan veroja, ottais vaik pikavipin EUlta tai jotain niin me saatais ostettuu meiän ansaitsemaa parempaa ruokaa kaupoista! kun kyl joo se epäterveellinen einesruoka on vaan niiin parjon halvempaa kuin et tekis ite jotain soppaa. siis miettii vaik et kuinka paljon maksaa tehdä hernekeittoa:
500g pussi herneitä 0.50€
pari porkkanaa 0.50€
sipuli 0.20€

eikä tostakaan tuu kuin vain kaks litraa hernekeittoa ja maksaa jo yli euron, eihän sillä elä kuin kolme, korkeintaan neljä päivää! sehän on jo yli 0.30€ päivässä!!!