Vetoomus Naze Aghain puolesta

/ #12 MIKKI HIIRELLE.

19.01.2008 01:28

#4 PKK:n JÄSEN!
Tämä puhdas pulmunen on teroristi-ryhmittymän jäsen. PKK on vastuussa turkkilaisiin ja moniin muihin kansallisuuksiin kohdistuneista murhista.

Jos Suomi alkaa suojelemaan PKK:n jäseniä niin samalla voitaisiin laittaa poikki kaikki diplomaattiset suhteet Turkkiin. Tämä sopisi varsin hyvin kurdeille, jotka yrittävät mustamaalata turkkilaisia kaikkialla maailmaa.
-------------------------------------------------------------------------------

Hahahaha.. taidat olla itse turkkilainen kaveri, ja turkin propagandojen uhri, vai mitä? Mutta pakko sanoa, että kylläpäs sinussa on vihaa, kun noin yrität kurdeja mustamaalata. Mitä se sinua liikuttaa jääkö naze tänne vai ei?
Jos on kurdi ei se välttämättä tarkoita että olisi PKK:n jäsen. Vaikka se olisikin kuinka ihailtavaa. PKK:ssa ei ole mitään vikaa, se on kommunistipuolue jonka tavoitteena on tasa-arvo naisten ja miesten välillä, samoin turkkien ja kurdien välillä. Sodassahan kaikki keinot ovat sallittuja, samoin kuin turkin kurdeista levittämä propaganda. Mikset sinä kaveri kerro samalla mitä kauheuksia turkit ovat kurdeille tehneet, jo ennenkin kuin ne nousivat vastarintaan. Ei kai kukaan kapinoisi jollei olisi kurjat olot.