Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

vailla ymmärrystä

/ #7 Elämän polkua...

07.08.2013 18:24

Vanhukset ovat ikänsä maksaneet veroja, senkö vuoksi että heidän hyvinvointins menee "museoon" nimettömälle miehelle josta juuri kukaan ei ole ikinä kuullut mitään... Vahukset ansaitsevat elämän viimeiselle taipaleelle, hyvinvointinsa, kiireettömyyden ja hellyyden... Hoitajat ovat ylikuormittuneita, sijaisia ei palkata (mikä työllistäisi hetkeksi työttömiä) tehdään tuplavuoroja, venytään ja hyväksytään uudet säädökset, että saisi pitää olemassa olevan työpaikkansa... Ei ole aikaa kun huolehtia perustarpeista, ollaan kuin maksalaatikko tehtaan liukuhihnalla... Tätäkö valtuutetut haluaisivat omille vanhemmilleen? Lapset tarvitsevat, sylin, lämpöä ja turvallisuutta ja hyvän elämän alun koulutielle ja työ elämään... Kaikkea kiristetään ja kaikesta säästetään... Kenen parhaaksi tämä on? Minun puolestani saisi tulla Kangasalle vaikka kymmenen "nimettömän" Kimmo Pyykön museota, jos meistä normaaleista tallaajista huolehditaan ja kaikilla on se hoiva, minkä jokainen ihminen on ansainnut... Tuskin kuntaan turistibusseja Turusta ja Helsingistä tulee, että kulut saisi maksettua ja kunnan budjetti tulisi plussan puolelle!!! Nämä rahat säästöön ja käytetään kuntalaisten hyvinvointiin, koulut, koulukyydit, päiväkodit, vanhainkodit, ruoka ym... Ennen kaikkea hoitojia tarpeeksi, jotta jokaisen hyvinvointi tulee turvatuksi!!!