Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

mamma

/ #207 ....

03.09.2013 12:08

Niinpä...jos mies jäisi kotiin niin minä olisin työtön koska ei ole paikkaa johon palata. Mies on sitä paitsi yksityisyrittäjä joten ei sekään toimi ja joku täällä puhui että lainasta voi vain maksaa korkoja jne...ei tällainen loputtomiin onnistu pankin kanssa...kai se riippuu lapsimäärästä ja siitä että onko joutunut epäonnen kohteeksi jo aikaisemmin, esim meillä oli mies jo muutenkin vuoden kotona kun sairasti syöpää ja silloin jouduimme käyttämään tällaista valttikorttia...eli meille se olisi sitten niin että "valitettavasti olet sairastanut syöpää, joten et voi jäädä lapsen kanssa kotiin koska emme voi enempää kuukausia suostua vain korkojen maksuun"...meillä muutenkin niin isot tuloerot että kadulle jouduttais jos minä menisin töihin...mutta ehkä se valtio sitten hommaa meille ja kolmelle lapsellemme katon pään päälle kun emme itse saa sitä hoitaa! Täällä kans valitetaan siitä että lapsettomat ei halua maksaa äitien kotona olemisesta...onkohan näillä yhtään aavistustakaan paljonko lapsen päivähoito maksaa kaupungille? Mutta en kyllä minäkään mielellään maksais niille juopoille mitään jotka sossun luukulla hakevat kaljarahaa...muuttaisivatpa sitä!