Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

/ #105 Re: Re: Re: Muut säästää

12.09.2013 08:46

#102: - Re: Re: Muut säästää

Kyllä kulttuuriasiat on hyviä, jos ne tuottavat eivätkä vie rahaa oikealta terveydentukipilareilta, mutta jos ruokahuollossa ja terveyspalveluissa ja kouluissa säätetään ja säästetyillä rahoilla tehdään museo, ja kulttuuritalo jotka eivät näytä tuottavilta, niin kuinka ihmeessä kulttuuritalo silloin toisi parempaa elämänlaatua? Se on katsokaas ( lähinna demareille tiedoksi ) arvovalinta, mistä ihmiset ovat nyt kauhuissaan.

Kulttuuritalon ongelma on liian pieni sali tuottaville artisteille. ( jos Kimmo Pyykkö henkilömueon tilat otettaisiin kulttuuritalon salin tiloiksi, kuinka paljon lisäpaikkoja saataisiin aikaan?)

Kimmo Pyykkö museon ongelma on että valtaosa kuntalaisista ja liki puolet valtuutetuista ei sitä kannata. Syyt lienevät päätöksenteon sammutetuin lyhdyin toiminnalla, joka ei anna hyvää kuvaa koko hankkeesta,  sekä sillä, että kuinka ihmeessä Kimmo Pyykkö jaksaisi kiinnostaa ihmisiä ostamaan lippuja toistuvasti viden vuoden ajan? Ei nykyajan netti- ihmiset käy samaa näyttelyä joka vuosi katsomassa. Ja sitten on vielä pelkona Säätiö, joka imisi kuntalaisten rahoja turvaan ( terveys/ vanhus ja lapsipalveluilta ) jatkuvalla syötöllä maailmantappiin asti. Kaiken huippuna on että työryhmiä / säätiötä kasataan hädissään pystyyn vasta nyt kun monttu ja rakennus on jo valmistumassa.