Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #1430 KAMALA ENNUSTUS

15.09.2013 05:07

Maamme nykyinen hallitus ajaa Suomen ja kansan asiat niin huonoksi, ettei vihapuheilla eikä rasismilla ole enään mitään merkitystä, koska ihmiset ovat kyllästyneitä ja suuttuneita johtajien taholta kansalaisiin kohdistuneeseen alistamiseen ja nöyryyttämiseen sekä jatkuvaan taloudelliseen ahdinkoon. Uskon, että ei ole kaukana se päivä, jolloin joku tai jotkut saavat rohkeutta toteuttaakseen ainoaksi asioiden korjausmahdollisuudeksi ajattelemansa keinon. Se saattaa olla vaikka maahanmuuttajien ja/tai poliitikkojen sarjamurha tai jokin muu todella kamaluus. Nykyiset Suomen hallituspoliitikot ovat ikäväkyllä kadottaneet mielestään valtion merkityksen, joka on omien kansalaisten etujen ja hyvinvoinnin turvaaminen, mutta asiat ovat tehty nyt juuri täysin päinvastoin. Toivottavasti ennustukseni ei toteudu, vaan vallanpitäjät alkavat ajaa Suomessa ja EU:ssa Suomen kansan etua, eikä vain pääomasijoittajien ja itsensä etua.