Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Vieras

/ #169 Olisikohan aika...

18.09.2013 07:35

...rauhoittua ja katsoa mitä adressi todellakin alunperin koskee. Jälkiviisaus on niin viisasta ja minusta tuntu että täällä menee nyt puurot ja vellit pahan kerran sekaisin vähän jokaisella. Vastustajilla on täysi oikeus vastustaa ja puolustajilla puolustaa. Mutta jos ei tiedä ihan varmuudella kuinka paljon vastustajia tai puolustajia on, on turha selittää, kiistellä tai väitellä. Menkääpä kysymään ovi ovelta, talo talolta, luukku luukulta ja sitten, kun on kysely tehty, on faktaa siitä miten paljon mitäkin mielipidettä on. Hyvin paljon on myös niitä, joille tilanne on "ihan sama" eli heillä on elämässään suurempiakin murheita. Nämä tahdonilmaisut tulkitaan useasti juuri niin, miten kysyjä itse haluaa eli kun ei ole vastaan on puolesta tai kun ei ole puolesta, on vastaan.

Viittaan kommenttiin 161 ja totean, että toivottavasti kukaan ei joudu uusimaan verenpainelääkitystään tämän keskustelun takia. Tuntuu menevän hyvin henkilökohtaiseksi kaikin puolin. Kannattaisi nyt olla provosoitumatta ja nostamatta esille rikas-köyhä -asetelmaa.