Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

duunari

/ #2538 Jaha

30.09.2013 13:16

OK sittenkin varmaan aika käydä uudelleen KELASSA muuttamassa takaisin perintään n. 1300 E perusteettomasti leikattuna! Haluasin ehdottaa että perupäivärahasta EI tulevaisuudessa makseta 20% veroa sillä että muutekin se on niin .... pieni raha elämiseen. ja palkan korotukselle selvä EI missä on päättäjien moraalinen vastuu! sitä kukkahattutädit höpöttää tehdas pomOjen työpalkkioista JOTKA ON ANSAITTU KOVALLA TYÖLLÄ, ...... menkää tekemään 6kk perusduunarin hommia. Kansanedustaja miehet betoni elementti tehtaaseen tai sikalaan töihin sitten tunnette miltä tuntuu KUN ON TEHNYT TÖITÄ! ja kansanedustaja naiset menkää tekemään 6 kk kolMIvuorotyötä vanhustyöhön, SITTEN TIEDÄTTE MITÄ ON TODELLA TYÖNTEKEMINEN . Ja mille aloille palkankorotus --- hoitoalalle- + 500 e/kk liksaa. Hoitakaan ensin kansan matalapalkkaiset ammattit pois palkkakuopista ja nostaakaa sitten omia palkkojanne MALTILLISESTI!

t: EX BETONITYÖNTEKIJÄ JA TULEVA LÄHIHOITAJA