Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #1457

23.10.2013 13:39

Touhu on mennyt käsittämättömään tilaan, joka mielestäni ei ole enää hallittavissa ja tuhoaa ison osan Suomen maata ja toiminta tulee lopettaa ja tuhot minimoitava mahdollisiman hyvin ja kontrollissa, johon voi luottaa kun nyt tällä hetkellä ei ole luottamusta missään ja viranomaisetkin on ummistanut silmiään Talvivaaraa kohtaan, joka on heiltä myös vastuutonta ja törkeää. Vastuuseen Luonnon pilaajat. Talvivaaraa ei saada kuntoon milloinkaan kun ei sitä ammattitaitoa enää löydy ja tuho vain suurenee. Alun alkaen jos olisi ammattitaito löytynyt, mutta nyt on tilanne ryöstäytynyt käsistä ja sitä ei ole ollutkaan, joten sulki heti, jotta lisää ei tapahdu. Entiset saasteet ja vedet ei ole hallinnassa ja nyt taas talvikausi, joka tuo lisää vettä ja ongelmaa entisen päälle ja ongelma vain lisääntyy ja enemmin vain ryöstäytyy hallinnasta, jota ei juurikaan ole ollutkaan, tuhoo tulee ainoastaan koko ajan lisää.