Paperiresepti on säilytettävä sähköisen reseptin ohella.

Vieras

/ #190

24.10.2013 19:29

täällä on muutama apteekilainen vastustanut, se on varsin ymmärrettävää jos tuntee taustoja. Nettiä selailemalla on maallikonkin helppo selvittää että THL:n (puolueettomassa ah haha) asiantuntijaryhmässä on ollut nimitettynä apteekkariliion Peura, muutama th- maisteri (?!...) ja thl;n edustama farmaseutti. Porukkaan, joka oikeasti niitä reseptejä kirjoittaa ja jokapäiväisiin ongelmiin mm. törmää, ei ole kelpuutettu yhtään lääkäriä (joka niitä reseptejä oikeasti kirjoittaa ), vaikka se arvostetuin ammatti onkin. Farmaseutit ovat niin kermaperseitä etteivät jouda kirjoittamaan reseptiasioita. Mihinkähän heitä muuten sitten tarvitaan, jos lääkäri kirjoittaa (niinkuin jo nyt) kaiken mahdollisen ja antaa potilasohjeet jne. Onko apteekeissakin se viiden vuoden irtisanomissuoja vai kuka tarvitsee enää farmaseutteja kun e-resepti hoitaa meidät kaikki.ja ps. lääkärithän eivät saa edes vastaanottaa nykyään enää lääkefirman kynää, luojan kiitos se menee kunnan piikkiin, vaan vaan mitenkähän lienee tämä apteekkari ja it-firmasopimukset, kuulemma hiihtelevätt Rukalla samoja latuja. Ja kansa maksaa.