Avoimuutta ja tavoitteita HC TPS Turku Oy:n hallitukselta

TPSfani vuodesta 1975

/ #26

30.10.2013 11:15

Jos asiat ovat niin kuin väitetään, että seuran hallitus mikrojohtaa kaikkea eli puuttuu operatiiviseen johtamiseen niin silloin ne tyypit eivät edes siinä hallituksessa ymmärrä omaa asemaansa. Vahalahti meni. Nummelin meni. Ja nuori loistava lupaus Lehkonen meni. Ja kaikki vain sen takia, että tämä hallitus haluaa olla valtaansa käyttävä aukotoriteetti. Valitettavasti heillä ei ole kykyjä hoitaa tehtäväänsä ja nyt kaikki nuo hyljeksityt pelaajat tekevät loistavaa tulosta muissa seuroissa. Ja Tepsillä on sen sijaan sellaisia "tähtiä" kuin Marko Virtala, Miikka Tuomainen, Palmroth, Vittasmäki, Hostikka jne. Yrirtysmaailmassa noin suurien virhearviointien jälkeen, mitä TPS:n hallitus on tehnyt, yleensä saa lähteä. Mutta TPS:n hallitus on kuin jätös tuvan seinässä eikä lähde kulumallakaan, vaikka tulokset ovat monta vuotta peräjälkeen olleet täysin ala-arvoisia.
TPS on iso perinteinen seura eikä sitä voida hyväksyä, että sen asioita hoidetaan niin, että seura vuodesta toiseen kamppailee pikkuseurojen kanssa liigan viimeisistä sijoista. Jos raha on ongelma niin sitten pitää hankkia sellaiset ihmiset puikkoihin, jotka sitä rahaa kykenevät seuraan tuomaan. Ei Turun talousalue ole ainakaan pienempi kuin Jyväskylän, Kuopion, Porin tai Lappeenrannan taloausalueet. Jos taloutta ei ole saatu kunton niin silloin kannattaa vaihtaa ihmisiä seuran johdossa. Sillä tavoin yritysmaailmassa toimitaan.