Avoimuutta ja tavoitteita HC TPS Turku Oy:n hallitukselta

Melkeintekisimieliitkeä

/ #39 TPS

01.11.2013 10:49

Hyvä että taloudellisesti menee hyvin, mutta ei sitä voi tehdä urheilullisen menestyksen kustannuksella. TPS on kuitenkin niitä harvoja liigajoukkueita, jotka tekevät taloudellista voittoa. Tuntuu että sikariportaalle on tärkeämpää taloudellinen menestys, kuin urheilullinen menestys. TPS on yksi perinteisimmistä seuroista, budjetin pitäisi olla isompi ja joukkueen paikka on kärkikahinoissa eikä liigan pohjalla kuten nyt. Jo yli vuosi sitten luin Urheilulehdestä, että Tepsin hallitusta ei kiinnosta mikään ja asoita päätetään vain pienen "kaveriporukan" kesken. Ensiksi en silloin halunnut uskoa juttua, mutta nyt karu totuus iskee vastaan. 15 vuotta oon tätä joukkuetta kannustanut, ja mielestäni organisaatio ei ole koskaan ollut näin pohjalla. Peli ei ole ikinä näyttänyt noin huonolta.

Miten ihmeessä TPS pystyikin päästämään Nummelinin ja Vahalahden Raumalle? Kyllä on asoita tehty aika huonosti, jos ton tason kavereita päästetään menemään, ja tilalle hankitaan Charles Bertrandin tyylisiä pelaajia, joita muut joukkueet ei huoli. Onneksi sentään Vahalahden sydän on vielä Turussa, siirtyminen Lukkoon oli vain protesti TPS:n hallitusta vastaan. Onneksi mies allekirjoitti tämän adressin. Nostan Vahalle hattua.