Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi


Vieras

/ #361 Läpinäkyvään jatkoa

01.11.2013 16:39

Voi voi itsekkyyttä joka jyllää maassamme, olen 51 v kolmen lapsen äiti joka on elänyt kovan elämän voimatta vaikuttaa siihen itse millään tavalla. Äitini joi kun olin 5-vuotias, meidän perheessä on lasten huostaanottoja, lastenkoteja, mummoja jotka jaksoivat hoitaa meitä, vaikka miehet kaatuivat sodissa. Kunnialla ja maalaisjärjellä kasvatin kolme lasta vaikka jäinkin yksin lasteni kanssa. Hoidin lapset aikanaan voin 2-4 vuotiaiksi saakka kotona, koska koin että haluan antaa heille paremman elämän, KIITOS kotihoidon tuen. Lapseni ovat aikuisia koulutettuja, työssäkäyviä, ja todella moneen kertaan maksaneet verot tähän valtakuntaan. Jos vain tietäisitte minkä takia joku ihminen haluaa hoitaa omia lapsiaan, niin voi voi. NAUTIN kotona olosta ja onneksi valtio soi sen mahdollisuuden ja toivon että sama homma jatkuu ja jatkuu. Päiväkodissa työskentelin 20 vuotta erityislasten kanssa, silloin oli kaikki toisin päiväkodeissa, henkilökuntaan oli santsattu. Mutta entäs nyt kun meidänkin toimet lopetettiin. Näkyy olevan pääkaupunkiseudulla paljon työpaikkoja avoinna tuossa työssä, jos nämä armon vastustajaleidit viitsisivät vilkaista työnhakusivuja. Silloin mentiin hiki päässä 1-2 vuotiaitten ryhmissä. Kolme aikuista, joista yksi tulee aamu, yksi väli ja yksi iltavuoroon. Hikinopat siinä lentää, pitäis näiden neiti vastustajien mennää kokeilemaan. Esim se 20 vuotta pukea 13 pientä aamu tai ilta vuorossa tai sitten välivuorossa (siis kaksi ihmistä). Kyllä se on kuulkaas paree että hoidetaan ne pienet avuttomat siellä kotona, koska se on lapsen kannalta parempi, tulee täysjärkinen tai ihan vain sen takia että yksi hoitopaikka maksaa kolminkertaisesti verrattuna siihen hiivatin 350€ kuukaudessa kotihoidontukea. MATEMATIIKKAA???