Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #25683

05.12.2013 23:21

Juuri tuon amerikan täysin epäselvän tilanteen, ja sen kokonaan tuntemattoman tilanteen hyväksikäytöllä oikeutetaan kotimaisen hyvän ja turvallisen eheytyksen juridinen kielto!

Tämä on sellainen kysymys, jonka pitäisi herättää hälytyskellot soimaan! Isoveliyhteiskunta on haukannut aika kakun. Mutta tämä on pimeyden hetki.    Valkeudenkin hetkikin  vääjäämättä koittaa!

Setan tavoiteohjelma  vuosille 2014 - 2017   "Niin kutsuttu eheyttäminen kielletään myös vaihtoehto- ja uskomushoitoina."

Tässähän muuten noustaan sitä osaa sukup.vähemmistöä vastaan,  joiden aatetausta on erilainen.    Eikö tule mieleen,  että tällä tavoitteella  mennään kauaksi   tämän koko  ryhmän edunvalvonnasta!   Tyranniaa,  joka kertoo,  että on totaalisen paljon asaioita,   joita ei voida kohdata silmästä silmään.  Vaan haetaan lainsäätäjä,  että saataisiin tilanne näyttämään juridisesti oikealta.     Oi,  oi,  mitä feikkiä!

Missä tasa-arvo ja ihmisoikeudet?