Ei kilometriverolle

Vieras

/ #578

19.12.2013 01:54

Suomi voi aikanaan ottaa käyttöön eurooppalaisen
autojen satelliittiseuranta sirun autoihin. Kuten moni muukin Euroopan maa on tekemässä. Mutta kukaan muukaan Euroopan maa ei ota käyttöön amerikkalaisten CIA ja NSA vakoilujärjestöjen valvomaa autojen siru GPS seuranta systeemiä jota Jorma Ollila Suomeen ajaa. Pitää muistaa että amerikkalaiset vakoilujärjestöt CIA ja NSA pystyvät seurantasysteeminsä avulla kaappaamaan koko auton hallintaansa langattomasti ja tekemään jarrut tehottomiksi ja pistämään nykyaikaisen auton kulkemaan 160km tunnissa ilman jarruja ja moottoria et saa vapaalle eikä autoa saa sammumaan ja CIA ja NSA epäillään joi USA:ssa ja muissa CIA:n NSA:n rikoksia paljastaneiden toimittajien autojen kaappaamisista ja toimittajien tappamisista tällaisissa onnettomuuksissa ja siksi kukaan muukaan Eurooppalainen maa ei amerikkalaista autojen siruseurantaa maihinsa ja samalla lailla pitää tehdä Suomessakin ei päästetä amerikkalaisia vakoilujärjestöjä tappamaan suomalaisia toimittajia!