Plaaplaa

/ #74 Just

02.04.2008 10:46

""#49 vai niin.
Itsehän nostan perseeni penkistä. Ravaan keikoilla yhtenään. Ja kuuntelempa vielä musiikkia. Heavy Metallia nähkääs. Ja siis toi on ideana ihan kaunis, mutta tää teidän touhu menee niin pahasti yli ettei mitää rajaa. Faktahan se on. Te vaan luulette olevanne jotain ku teette jotn noin vitun tyhmää? Oikeesti, th ei ole elämä eikä jumala. Se on vitun paska bändi jostn vitun saksasta. Puolet tesitä ei edes ymmärrä lyriikoita.. Siis vittu oikeesti GET A FUCKINTG LIFE!
Teemu Maarela (HELLsinki, 28.3.2008 23:15)

#55 Niinhän sä luulet
''#50 Teemu...
Hmmm... Tuu vaa kattoon 5.4. jäähallin edustalle. Tuut näkeen satoja überihania tyttöjä, joita sä et muuten näkis muuta ku märissä unissas :)))))) !
Amanda Soppela (Hell´sinki, 29.3.2008 08:13''

Kyseiseen lauseeseen: Niin tulenkin nauramaan. Ette ole überihania, vaan vitun tyhmiä. Ja mulla on tyttö ystävä joka vie teitä aika sata nolla. Ja mä en haluis nähä teitä mun märissä unissa, ne ois aika pimeitä. Että haistakaan vaan vittu!
Teemu Maarela (HELLsinki, 29.3.2008 11:31)

Hahah, mä nauran sulle, et ees nää kuin säälittäväks sä ittes asetat ku tuut satojen TH-fanien eteen dissaan TH:ta. Seuraavaks sanot et kannustat IFK:ta. Mistä vitusta sä voit tietää kuin ihanii me ollaan, tai kuin älykkäitä me ollaan? "Ravaan keikoilla yhtenään", eli siis käyt kattoon Celine Dionii ja Antti Tuiskun ryhmää. Ja en usko et edes omistat mitään tyttöystävää(yhdyssana). Sitäpaitsi, sun kirjottaminen on suoraan terveisiä perseestä, näyttää ku oisit jtn 10. En edes usko et oot ollu Ruotsissa, saati sit käyny Saksassa, ja nähny kuin kaunis maa se on. "joka vie teitä aika sata nolla" ei noin voi sanoa luuseri. Et joo, hauskaa päivänjatkoa sullekkin, mee takas imeen munaa ja hankippas nyt sit samalla sellanen elämä, ne on kyl ihan mukavii, mut mitä sä sellasesta tietäisit. Ai nii, ja sit tiedoks, mä en menis nauramaan sellaselle tuhatpäiselle tyttölaumalle. Ne jyräis SUT kuus nolla.

Am I right girls, or what?!

Pyydän anteeksi pilkku, että jouduin nussimaan sinua.""

Tämä vain todistaa, että Tokio Hotellista tykkää näköjään kasa pikkulapsia, koska vastaukset on yhtä huonolla tasolla kun tuon Teemu mikälien kommentit.
Hohhoijaa.
Että työ ootta tyhmiä.