rasismi pois suomesta!

Voi kakka teidän kanssa.

/ #60 Re: rasismi on oikein

21.06.2011 23:00

#58: rasismi on oikein - rasismi on oikein  

  Me kunnon suomalaiset olemme taisteleet isän maan kunniasta neuvostoliittoa vastaan ja uhranneet isiämme, mutta mitä ne alempi kansa laiset ovat tehneet?

Veikkaan et just sä nöpönassu olit joko istukassa vielä tohon aikaan tai sitten et ollu ees olemassa kun me KUNNON suomalaiset taisteltiin isän maamme puolesta......................................... Ja jos oot nii kunnon suomalainen nii opettelisit vielä Suomalaiset yhdys-sanat ;) (kansalaiset)

Mitäköhän se "alempi kansalainen" on sitte tehny.... hhhmm.... omassa kotimaassaan taistellu henkensä edestä, etsimällä ruokaa, suojaa...

Tiiekkös me suomalaiset ollaan ihan lellittyjä... ja luullaan että me kärsitää ihan liikaa ku pitää sitte mennä töihi 8 h,voi ei ja sit pitää maksaa vuokra ... köyhissä maissa ihmiset taistelee henkensä edestä 24h/7... se vasta työtä on kun pitää pakolla paastoa koko elämänsä ajan...

Minä TIEDÄN miks suomessa asuvat maahanmuuttajat ovat sellaisia kun ovat... ja usko tai älä sinä kunnon suomalainen, mutta se on ihan sinun vikasi miks ne käyttäytyy välillä kovina, se on heidän puolustus tekniikansa koska tietävät kuinka hirviöitä jotkut suomalaiset ovat kun katsovat heitä kieroon tai sanovat jotain rumaa heille.

Kaikki on vaa ihmisiä, maahanmuuttaja on just niinku sinä, ihan tavallinen ihminen joka haluaa vain nauttia elämästä... hän näkee maailmaa samalla tavalla kun sinäkin... hänellä on samat tavotteet kun suomalaisilla...

Itse minä olen ulkomaalainen ja asun suomessa. Etpäs voinut arvata heti, paitsi jos päättelet sen siksi kun puolustan maahanmuuttajia... Näetkös... kirjoitan juuri niinkuin sinä ja muut ihmiset maan päällä. Et ikinä pystyisi tietämään onko tietty henkilö minkä maalainen jos näet vain hänen kirjoituksensa tai kuulet äänen, ja tämä todistaa sen että me kaikki ihmiset ollaan vain ihmisiä ja kaikki me yritämme selviytyä maailman menosta.

Usko pois, on niitä maahanmuuttajia jotka osaavat olla ihmisiksi enemmän kun itse suomalainen. Ja ne ovat jopa perjantaisin ihan ihmisiä eikä eläimiä niinkuin jotkut känniset suomalaiset ;)

Ja muuten, varmasti joka ikinen suomalainen toivoo ja miettii pääsevänsä ulkomaille kesäisin ja talvisin :) koska suomessa ei oikeen osaa olla normaalia talvea tai normaalia kesää, höh höh............ no minäpä menen sitten kotimaahani, täynnä elämää... ;)