Mopot 60km/h

Nurmijärvi

/ #274 mopot.

28.05.2008 00:57

No helvetti onko se nii varmaa että joku VITUN "LAPSI" 3 vuot et on täys ikäne on se nii vitu lapsi .. ei osaa ajaa ja vaik ei nii kyl niit löytyy 70vuotiait pappoiki tuol tyrimäs .. ja miks ei mopot vois kulkee sen 60 tyylii puolet menee ton jo vakkariii ja sit kaikki kummiski virittää ku tulee sitä skilliii ettei jaksa vetää mtn 40kmh/h lusmu vauhtii ja 60 nyt ei oo nii hidas et ehkei kaikki autoiliat vittuunnu mut siis onhan toi kuuskyt ki aika hidas. mun puolest mopon vois saada jo 14-15 vuotiaan et ois vaa samast vuodest kyse vähä pänniii ku joku vitun alikehittyny paska joka on 15 saa aikasemmin mopo ku mä ku se on joku vitun tie liikenne laki pykälien mukane .. ei tos ny oo mitää vitu järkee ja sit mitä siit on hyötyy ku o 16 saa maksaa jotai paskoi dösärahoi lisää sen yhe vuode? ja sit pääsee tyrii 16 vuotiaan ? ei siin opi sen paremmi jos o 16 iha niinku se yks vuos ois nii merkittävä toki jollai voi tulla joku murrosikä sillo tai mennä ohi .. yht hyvi voi vaik vittu järjestää IQ testin