Turun Eläinhoitolaa ei saa lopettaa!

marko tuliniemi
raiso

/ #25 Jari Suominen

31.05.2008 08:59

Kun nyt olet ottanut tehtäväksesi spämmäillä tänne asioita jotka eivät tämän addressin alle suoraan kuulu, niin vastaappa pariin kysymykseen.

Kiinteistö Oy Lehtolaakson ja TVT-Asunnot Oy:n osakkeiden myynti on ollut tyrkyllä Turun talousohjelmaan, ja koskettaa noin 20000 asukasta. Moniko noista 20000 asukkaasta asuu homeen saastuttamassa asunnossa tällä hetkellä, tai ei ole oikeutettu äänestämään kunnallisvaaleissa, tai ei muuten vaan osaa kirjoittaa nimeään siihen aloittamaasi addressiin? Moniko heistä on välittömän lopetusuhan alla jos ei toiminta jatku?

Oletko koskaan käynyt tutustumassa Turun eläinhoitolan tämänhetkisiin tiloihin ja toimintaan? Vai huuteletko puskista vain Sinulle tärkeistä asioista, ja ylenkatsot niitä asioita jotka ovat meille (muiden asioiden muassa) tärkeitä.

Tämänpäiväisen TurunSanomien mukaan em. kiinteistöjen myynnin harkintakin on nyt siirretty hamaan tulevaisuuteen, joten voinet jättää tämän addressin siltä osin rauhaan. Itse katson että niillä 20000 ihmisellä on nyt aikaa käydä vaaliuurnalla sanomassa sanottavansa - joten puolustuskykyä heiltä ei puutu.. toisin kuin eläimiltä. Anyway - yhtään Sinun tekemääsi addressia en tule kuuna päivänä tämän shown jälkeen allekirjoittamaan.