Kannabis lailliseksi

herra asia
nokia

/ #646 Kannabis

05.06.2008 19:53

Täällä moni puhuu asiaa... ja jatketaan tätä asian puhumista kannabiksesta...
aloitetaan siittä että kannabiksestahan juuri ei ole paljoa haittaa ainoat haitat siinäkin ovat. Kannabiksen pidempiaikainen ja runsas käyttö saattaa heikentää ajattelu- ja havaintotoimintoja ja muistia. Mutta vaikutuksia voivat olla lähimuistin heikkeneminen, uuden oppimisen ja tarkkaavaisuuden ylläpidon vaikeutuminen. Keskittymiskyky saattaa heiketä ja olennaisen erottaminen monimutkaisesta vaikeutua... mutta (huom) pitkäaikais käytössä!?
Tutkinnoissa on selvinnyt että kannabiksen käytöstä ei seuraa akuuttia myrkytys-tai kuolemanvaaraa, mutta Ihmiset jotka ovat skitsofreniaan altistunut niin silloin kannabis saattaa laukaista spykoosin.. mutta ota siittäkin nyt sit selvää.. Ja mitänyt kannabiksesta yhtään tiedän ja sen vaikutuksista niin nekin ovat mielihyvän tunne, ruokahalun lisääntyminen, puheliaisuus, naurukohtaukset, rentoutuneisuus, suun kuivuminen, silmien sidekalvon verestys (punaiset silmät).
Ja näitä asioita on tutkittu ja paljon MUTTA tappavaa annosta ei tiedetä..
Ne ihmiset jotka tätä on tutkinut niin arvioivat että kannabista pitäisi nauttia 13 kiloa jotta yli annostus tapahtuisi... johan on ihmeellistä...
Kun tuota vertaa alkoholiin niin on aika ihmeellistä... joillekin ihmisille se viinapullo riittää vatsahuuhteluun, tai voi käydä jopa niin että sammuu johonki ja tukehtuu oksennukseen.. ja itse jos poltan sauhut niin istun tai makaan ja kattelen leffoja tai kuuntelen musiikkia ei pahemmin tee mieli lähteä mihinkään ulos hengaileen.. taas kun jos juon kaljaa tai viinaa niin tekee mieli lähtee pihalle bailaan ja juhliin. Siinä on jo aika suuri ero näin pidemmän päälle ajatellen... ja jos kannabis laillistettaisiin niin siinä vaiheessa monikin ihminen ei voisi olla muutakun tyytyväinen... Itse tiedän miltä polttaminen tuntuu kun on pitkä työviikko takana... ja jos sillon polttaa pesän tai toisenki.. sillon saa rentoutua ja olla niin sanotusti ilman huolia.. En tiedä miten muut sen nyt käsittävät. ja jos nämä kaikki asiat otettaisiin politiikassa, terveysvirastossa tai muualla. niin kyllä minä olisin valmis lähtemään taistelemaan siittä että kannabis laitettaisiin lailliseksi.. tästä asiasta on varmasti kirjotettu mutta ei se mua haittaa kerron oman mielipiteen tästä koko asiasta ja tiedän että kaikki Huumeita vastaan olevat kirjottavat tänne jtn kuraa. niin sanon teillekin että älkää tulko tänne kertomaan että kannabis on perseestä ja ei sitä lailliseksi että kannabis on huume... jos oikeesti ihmiset luulee näin niin tottakai sillon heillä on aivan väärä käsitys kannabiksesta.. KANNABIS ON LÄÄKE!. Jos on univaikeuksia niin sillon kyllä sauhu auttaa. Minulla itsellä oli ennen 4-6 tunnin yö unia.. mut ei ole sitäkään ongelmaa enään, nyt mun yö unet ovat 8-10 tuntiin ja olen varsin tyytyväinen... ja huom kun miettii myös sitä faktaa että kannabis ehkäisee/vähentään riskiä sairastua Alzheimerin tautiin sekä mahdollisesti hidastavan taudin etenemistä tehokkaammin kuin perinteiset lääkkeet. SIINÄ On teille todellista faktaa kannabiksesta on huomattavasti vähemmän Haittaa kannabiksesta, kun vertaa sitä alkoholiin. jos ihmiset suuttuvat siittä minulle että kirjoitin tämmösen tarinan ja näitä asioita varmasti lukenut myös aijemminki mutta.. suuttukoot jos suuttuu.. mutta Kiitos kaikille jotka eivät minulle näistä faktoista suutu
ja lisä tietoa näistä saa[http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannabis]