Airsoft- ja paintball-harrastuksien puolesta

Ylistaro

/ #38 Väärin....

10.06.2008 09:16

Tämä on niin väärin! ei ihmisiltä voida viedä harrastusta! Mutta milläs nää isot herrat tuolla tietää onko mulla asetta vai ei... ja tartteeko mun hakee lupia. Entäs näille joilla on jo aseet... riistetäänkö ne niiltä pois? vai?
Mitähän muuta täs ollaan viemäs kun pelkkä harrastus. ja sitten kohutaan että nuoret ei harrasta liikunta... ja nyt ne jotka harrastavat niin niiltä kielletään se. Niin väärin. Mihinkä päin tää on menossa? hyvään vai huonoon? Entäs ne jotka harrastavat Airsoftia ja eivät ole vielä 18-vuotiaita? Eiväthän ne saa lupia aseisiin... niinkun joku jo sanoi että olisi hyvä joku 15 joulea tai vastaava. eihän Airsoft aseella saa kun pienen naarmun aikaseksi. ja sitten "Aseiden teho yllätti laboratoriokokeissa myös poliisihallinnon. Luodin läpäisykyky osoittautui niin suureksi, että lainsäädännön muutoksia tarvitaan Leinon mukaan kipeästi." näin sanotaan Turun sanomien sivuilla... eihän airsoft aseella saa kun punaisen jäljen ihoon... "Jopa yhdeksän millin luoteja ampuvat aseet rikollisten suosiossa " Turun sanomat. joo... "mä tuun ja ryöstän sun kioskin! jos et anna mulle nakki sämpylää niin ammun sulle punasen jäjen käteen!" näinhän se todellakin menee. (toi oli sitten vaan kuvainnollinen esitys eikä mikään uhkaus... ettei kenenkään joka omistaa kioskin tartte pelätä että tuun ryöstään sen :D)

Allekirjoittakaa adressi koska lajimme on vaakalaudalla.