Mopot 60km/h

Hollola

/ #313

14.07.2008 12:51

"Jaahas taas tämä iänikuinen kysymys ensinnäkin tarvitsette täysi ikäisen ajamaan asiaanne ja toiseksi mitä te teette sellaisilla nopeuksilla harva tietää paikkakuntaa missä ei olisi virittämättömiä mopedeja jotka kulkisivat 45 ja asiasta toiseen kaupunki aluella ei mopedilla tuon kovempaa juuri saa ajaa mopon rakenteelliset ominaisuudet eivät kestä kovinkaan pitkään 60km tuntinopeutta mopojen kehityttyäkään sitäpaitsi minun tietääkseni mopojen takuu loppuu välittömästi jos sitä viritetään kun uudesta moposta on kyse. Eli jos haluatte ajaa lujaa ja vaarantaa henkenne odottakaa viellä vuosi hankkikaa kevarikortit ja kevarit."

Mitäkö teemme niillä nopeuksilla? Ajateltiin tulle perille nopeammin, vähentää poliisin työtä, vähentää autoilijoiden vaarallisia ohituksia alinopeudesta johtuen ja siten ehkä jopa onnettomuuksia.

Miksi selität että mopo ei kestä 60 kilometrin tuntinopeutta? Osa kestää 90km/h töyssyisellä metsätiellä. Älä tule pätemään jos et tiedä asiasta mitään.

Mopon takuu ei tietääkseni lopu jos siitä ottaa kurit pois, koska silloin se palautuu tehdas "asetuksiin".

Ja luuletko että kaikilla on varaa kevariin, kevarikorttiin ja vielä niihin veroihin?!?