Kehitysvammaisia käytetään hyväksi työelämässä

/ #72 Re: Tämä on yksi suuri vääryys

07.07.2011 09:27

#71: -

Tämä on totta monessa paikassa, ja aivan tolkuntonta, sillä he jotka ovat työseksuksessa, saavat sen ns. tilinauhan, eivätkä välttämättä ymmärrä että ovat eläkkeestään maksaneet ruokarahaa enempi, ovat vain iloisia kun saavat ns. palkkaa. Tämä ruokaraha olisi ehdttomasti poistettava kokonaan kaikista työkeskuksista.

ja tuollaiset kahvi+pulla hintojen korotukset menevät yli ymmärryksen, mitä ns. normityöläinen maksaa kenites kahvistaan, ehkä on tapa joka joskus itsellä oli työpaikalla ,pitäisi elvyttää, että joku vuorollaan tuo aina silloin tällöin kahvipaketin ja se on siinä. Pullat varmasti saisi jostain leipomon myymälästä sopuhintaan, tai joku työtön voisi, jolla on jauhopeukalo voisi leipoa kotonaan pullat, mutta tietysti hän taas joutusii karenssiin työvoimatoimiston kanssa.

Toivottavasti siihen keksitään joku ratkaisu, vanhemmat valittakaa siitä työkeskukseen samoin työkeskuksen väki.