Kannabis lailliseksi

ai vielä lisää kakkaa tänne?

/ #3063

10.07.2011 03:44

Kyllä alkoholisti aina puolustuksen juomiselleen löytää, kyllä röökin polttaja aina keksii jonkun hyvän jutun siitä, kyllä nappiliisa aina pari nappia voi ottaa että on perempi olla.. ja kyllä narkki aina käytölleen puolustuksen löytää..

Päihteet on aina haitaksi, päihteitä ei tule laillistaa yhtään lisää ja positiivistä on se että tupakka häviää näkyviltä piakkoin -ehkä askel savuttomuuden suuntaan. 30% tuttavapiiristä jotka ovat tupakoineet on lopettaneet joten suunnan täytyy olla hyvä -helppoa se ei ole. Olen taas ollut vailla mitään päihdettä 10kk -elän ja hengitän, vähän vois läskiä olla vähemmän, mutta voin oikein hyvin. Välillä tekee mieli jotain tuttua alkoholiannosta, joka maistuisi hyvältä toisinaan joku asiansa osaava tarjoilija osaa sotkea hienosti makusiirappeja/mehuja/limuja jolloin saa maistuvan ja arjesta poikkeavan juoman.

Kohtuu ja ongelmakäytön rajan erottaa yleensä sivulliset: Naapurin teineillä ei varmasti mielestään ole ongelmia alkoholin (ja näemmä myös kukkasten kanssa, vaikka koko muu taloyhtiö on kurkkuaan myöten täynnä. Mutsi ei tajua olevansa alkkis ja kännissä sönkkää, että ei siinä mitään pahaa ole jos pari(kymmentä) ottaa.

Noh, lisää vaan, ompahan jatkossa töitä sosiaali ja terveysalalla (ehkä 80% verolla tuotteisiin saadaan kannabiksesta aiheutuvat ongelmat osittain rahoitettua) ja riittää töitä turvallisuusalalla (niin, eipä herra pilvenpolttajalta löytynyt muuta mömmöä mukanta kuin vihreää lehteä, silti piti koittaa pölliä illanvietettä ja matsattua työtään tekevän ihmisen kanssa siinä määrin että syyttäjä vaatii ihan linnareissua syksyn oikeudenkäynnissä) että vetäkää vaan NARKKARIT vähän lisää mahtavaa kamaanne ja eläkää fantasioissanne. Tänne pitäisi saada kunnon tuomiot ja ikävät olot vankiloihin, niin vähenis nuo "nautiskelun" halut. Ai joo, mut eihän sitä voi elää kuin kännissä/pöllyssä.